Lehdistötiedote: Smilehouse myy Wosbee-liiketoiminnan MyCashflow:lle

Wosbee-liiketoimintakaupan taustalla on molempien yritysten, Smilehouse Oy:n sekä MyCashflow-palvelua ylläpitävän Pulse247 Oy:n, halu keskittyä aiempaa tiukemmin omaan ydinliiketoimintaansa. Smilehouse on erikoistunut laajasti integroitujen sähköisen kaupan ja tuotetiedonhallinnan ratkaisujen rakentamiseen suurille ja keskisuurille yrityksille. Pulse247:n MyCashflow on etenkin yrittäjien ja pienyritysten tarpeisiin keskittynyt pilvipalvelupohjainen verkkokauppapalvelu. Liiketoimintakaupan myötä Wosbee-verkkokauppapalvelu ja Wosbee-asiakkuudet siirtyvät Pulse247:lle. Haluamme olla yksi johtavista…

Haluamme olla yksi johtavista verkkokauppapalveluista Suomessa, joten tämän liiketoiminnan osto on yksi askel kohti tätä strategista tavoitetta. Entuudestaan palvelujamme ja osaamistamme hyödyntävät yli 1000 yrittäjää Suomessa. Nyt myös Wosbee-asiakkaat saavat käyttöönsä heille parhaiten soveltuvan verkkokauppaohjelmiston”, toteaa MyCashflow’n markkinointipäällikkö Pekka Juntunen.

MyCashflow panostaa merkittävästi verkkokauppaohjelmiston kehittämiseen. Yhtiön tavoitteena on tarjota asiakkaille verkkokauppaohjelmisto, joka kattaa kaikki oleelliset verkkoliiketoiminnan komponentit.

Ydinliiketoimintaamme keskittymisen lisäksi meille oli tärkeää löytää paras mahdollinen koti Wosbee-verkkokauppaa käyttäville yrittäjille. Markkinoilla olevista vaihtoehdoista MyCashflow pystyi vastaamaan tarpeisiimme”, kertoo Smilehousen toimitusjohtaja Jaakko Hartikainen.

Wosbee-palvelun kehitys ja tuki loppuvat 30.4.2013 mennessä. Liiketoimintakauppa koskee noin 10 000 Wosbee-verkkokauppaa.

Lisätietoja:
Pekka Juntunen, Pulse247 Oy/MyCashflow, Puh. 045 262 3824, pekka@mycashflow.fi
Jaakko Hartikainen, CEO, Smilehouse Oy, Puh. 044 350 0445, jaakko.hartikainen@smilehouse.fi

MyCashflow on Suomen suosituimpia verkkokauppaohjelmistoja, jonka avulla yli 1000 yritystä pyörittää verkkoliiketoimintaansa. Asiakkaita ovat muun muassa Fonecta, Tunturi, Orion Diagnostica ja Rabbit Merchandising. Lisätietoa löytyy sivuilta www.pulse247.info ja www.mycashflow.fi

Smilehouse Oy (www.smilehouse.fi) on asiantuntija- ja teknologiayritys, joka on erikoistunut verkkokaupan, tuotetiedon hallinnan ja monikanavaiseen kaupankäynnin ratkaisuihin. Yrityksen rakentamia kauppoja käyttävät miljoonat kuluttajat ja b2b-asiakkaat Suomessa ja kansainvälisesti. Smilehousen asiakkaita ovat kuluttajakaupassa mm. Seppälä, Kesko-, Tokmanni- ja Sanoma-konsernit. B2B-kaupassa yrityksen osaamista hyödyntävät mm. Rautaruukki, Tamro, Metsä Group, Anglo-Nordic ja Orion. Smilehouse on kansainvälisen hybris-teknologian (www.hybris.com) ainoa toimittaja Suomessa.