Automaattiset päivitykset: Suomen verkkomaksut, tuoteryhmien uudistus…

Julkaisimme tänään tukun uusia ominaisuuksia, jotka tekevät MyCashflow’sta pikkusen paremman verkkokauppaohjelman. Päivitykset ovat automaattisesti kaikkien asiakkaidemme käytössä. Uusi maksutapa: Suomen verkkomaksut Suomen Verkkomaksut on uusi tulokas verkkomaksamisen rintamalla. Palvelun kautta saat yhdellä sopimuksella käyttöösi kaikki suomalaiset verkkomaksupainikkeet, yleisimmät luottokortit ja PayPalin. Ennen käyttöönottoa sinun täytyy tilata palvelu, jonka jälkeen saat myyjätunnuksen ja tarkisteavaimen. Aseta ne…

Julkaisimme tänään tukun uusia ominaisuuksia, jotka tekevät MyCashflow’sta pikkusen paremman verkkokauppaohjelman. Päivitykset ovat automaattisesti kaikkien asiakkaidemme käytössä.

Uusi maksutapa: Suomen verkkomaksut

Suomen Verkkomaksut on uusi tulokas verkkomaksamisen rintamalla. Palvelun kautta saat yhdellä sopimuksella käyttöösi kaikki suomalaiset verkkomaksupainikkeet, yleisimmät luottokortit ja PayPalin. Ennen käyttöönottoa sinun täytyy tilata palvelu, jonka jälkeen saat myyjätunnuksen ja tarkisteavaimen. Aseta ne maksutapa-asetuksiin kauppasi hallintatyökalussa ja kaikki maksutavat ovat käytössä.

Tuoteryhmien uudistus ja etusivulle lisää päivitettävyyttä

Lisäsimme tuoteryhmä-valikkoon kohdan Etusivu, joka käyttäytyy normaalin tuoteryhmän tavoin. Pienille, muutaman tuotteen kaupoille tämä avaa mahdollisuuden pitää rakenne yksinkertaisena, koska ohjelma ei enää “pakota” tekemään tuoteryhmiä.

 

Näyteikkuna-tyyppisiin tuoteryhmiin oli jo aiemmin mahdollista liittää myös kuva ja teksti (Esimerkki). Nyt voit lisätä ne myös tuotelistoihin ja etusivulle.

Muutoksia oletusulkoasuun

Emme ole olleet kovin tyytyväisiä oletus-ulkoasuun. Se on suunniteltu isolle määrälle tuotteita ja tuoteryhmiä, kun taas useimmilla asiakkaillamme (varsinkin kokeilijoilla) on vain muutamia tuoteryhmiä ja tuotteita. Etusivu oli erityisen “orpo”, jos yhtään tuotetta ei ollut valittu mainostettavaksi, jne…

Oletusulkoasua on siistitty ympäriinsä. Selkeimmät muutokset tehtiin etusivulle, jossa vaihdoimme nostojen (uutuudet, myydyimmät, mainostettavat) paikkoja keskenään sekä poistimme oikean laidan noston.

Vähemmän pakollisia tietoja tuotteessa

Ennen tuotetiedoista pakollisia olivat nimi, tuoteryhmä, hinta ja paino. Nyt ainoastaan nimi. Jos et valitse tuoteryhmää, niin tuote lisätään etusivulle; jos et anna hintaa, niin tuotetta ei voi ostaa; jos et anna painoa, niin tuote ei vaikuta toimituskuluihin (ole siis varovainen!).

Asiakkaan tilaamat tuotteet

Nyt näet asiakkaan tiedoista hänen tekemien tilausten lisäksi myös tuotteet, jotka asiakas on historiansa aikana tilannut.

Logon, tuotekuvan ja tuoteryhmän fiiliskuvan poistaminen

Meiltä on kysytty aika usein sähköpostilla, että kuinka logon poisto onnistuu. Siihen ei ollut helppoa keinoa (onnistui kyllä poistamalla logo-tiedosto Ulkoasu-linkin kautta). Nyt logon ja kuvien poistaminen onnistuu klikkaamalla kuvan oikeassa yläkulmassa olevaa Poista logo -linkkiä. Yksinkertaista kuin pipo.

Tuotteen näkyminen useammassa ryhmässä

”Kuinka tuotteen saa näkymään myös toisessa, tai jopa kolmannessa, tuoteryhmässä?” on taatusti meiltä eniten kysytty kysymys. Nyt se onnistuu. Voit määritellä lisäryhmät tuotteen näkyvyys-asetuksista.

Kymmeniä pieniä korjauksia ja parannuksia

Voit mm. laittaa yhteystietoihin internet-osoitteeksi kotisivujesi osoitteen kaupan osoitteen sijaan. Lisäksi teimme (ja teemme jatkuvasti) pienempiä korjauksia asiakkaidemme palautteen perusteella.