Tuoretta tietoa verkkokaupasta

Sektori.com uutisoi Googlen tekemästä tutkimuksesta, jonka mukaan noin 90% suomalaisista hakee netistä tietoa ostopäätöksen tueksi, vaikka varsinainen ostos suoritetaan myymälässä. Toisaalta noin 80% kokeili tuotetta ensin myymälässä ja teki sen jälkeen ostoksen verkossa. Molemmat siis tukevat toisiaan. Tietoviikko.fi uutispalvelussa on ollut vähän ajan sisään useita uutisia verkkokauppaan liittyen. Se on kertonut mm. Sopranon tekemästä tutkimuksesta,…

Sektori.com uutisoi Googlen tekemästä tutkimuksesta, jonka mukaan noin 90% suomalaisista hakee netistä tietoa ostopäätöksen tueksi, vaikka varsinainen ostos suoritetaan myymälässä. Toisaalta noin 80% kokeili tuotetta ensin myymälässä ja teki sen jälkeen ostoksen verkossa. Molemmat siis tukevat toisiaan.

Tietoviikko.fi uutispalvelussa on ollut vähän ajan sisään useita uutisia verkkokauppaan liittyen. Se on kertonut mm.

Myös Tekniikka&Talous uutisoi Sopranon tutkimuksesta, tosin aivan toisenlaisella otsikolla: Keskisuurten yritysten usko verkkokauppaan kasvaa.