Joulukalenteri: 3. Kerää yleisimmät kysymykset näkyville verkkokauppaan

Verkkokaupan kävijöistä vain harvat ottavat yhteyttä, kun heillä on mielessään kysymys, johon ei löydy verkkokaupasta vastausta. Suurin osa asiakkaista poistuu suoraan ottamatta yhteyttä. Usein yhteydenotot asiakaspalveluun sisältävät samoja kysymyksiä, joten voidaan kysyä, kuinka monta tilausta jäänyt saamatta vain siksi, ettei verkkokauppasi vastaa yleisimpiin asiakkaiden kysymyksiin? Asiaa kannattaa ajatella, sillä todennäköisesti menetettyjä kauppoja on enemmän kuin…

Verkkokaupan kävijöistä vain harvat ottavat yhteyttä, kun heillä on mielessään kysymys, johon ei löydy verkkokaupasta vastausta. Suurin osa asiakkaista poistuu suoraan ottamatta yhteyttä. Usein yhteydenotot asiakaspalveluun sisältävät samoja kysymyksiä, joten voidaan kysyä, kuinka monta tilausta jäänyt saamatta vain siksi, ettei verkkokauppasi vastaa yleisimpiin asiakkaiden kysymyksiin? Asiaa kannattaa ajatella, sillä todennäköisesti menetettyjä kauppoja on enemmän kuin asiakaspalveluun tulleita yhteydenottoja.

Kerää yleisimmät kysymykset ja niiden vastaukset verkkokauppaasi siten, että ne ovat helposti löydettävissä. Se lisää luottamusta verkkokauppaasi, vähentää yhteydenottoja asiakaspalveluun ja tuo sinulle enemmän kauppaa.