Päivitys 12.6.2017

Tämänkertaisessa päivityksessä lisättiin Sähköpostimarkkinointi-laajennukselle ReCaptcha-lomake sekä julkaistiin bugikorjauksia ja käytettävyysparannuksia.

Laajennukset

Sähköpostimarkkinointi-laajennukseen on lisätty ReCaptcha-tarkistus, joka estää botteja tilaamasta kaupan uutiskirjettä. Tilaajan on jatkossa täytettävä ReCaptcha-lomake rekisteröitymisen ja uutiskirjeen tilauksen yhteydessä.

ReCaptcha näytetään automaattisesti lomakkeilla, jotka on laadittu käyttämällä {NewsletterSubscribeForm}-tagia.

AdWords-laajennuksen konversiotietoihin lisäättiin tilauksen valuutta.

Google Analytics -laajennuksen asetuksissa korjattiin ongelma, jonka vuoksi tietyin pituista Googlen seurantakoodia ei hyväksytty asetuksiin.

Facebook-laajennuksen tuottamaan tuotefeediin lisättiin erillinen normaalihinta ja alennushinta. Feedissä myös korjattiin ongelma, jonka vuoksi tuotteiden hinta näkyi joskus yhden desimaalin tarkkuudella.

Käytöstä poistuvalla Prinetti-laajennuksella estettiin Postin pienlähetyksen seurantakoodin lähettäminen asiakkaalle, koska pienlähetyksellä ei ole seurantaa.

Asiakastilit

Kaupan asiakastilien rekisteröitymislomakkeelle lisättiin piilotettu kenttä, joka estää bottien rekisteröitymisen verkkokaupan asiakkaiksi.

Tilaukset

Tilaustapahtumiin merkitään jatkossa tieto siitä, kun tilaukselta poistetaan kuponkialennus.

Raportit

Varastoraportille lisättiin variaatioiden varastopaikka.

Tuotepaketit

Päivityksessä korjattiin tuotepaketeilla ongelma, jonka vuoksi prosenttialennuksen muuttaminen aiheutti virheen tuotepaketin uuden hinnan laskennassa.