Miten tuon verkkokauppaan asiakkaita niin, että asiakkaiden salasanat säilyvät ennallaan?

Asiakkaiden vanhoja salasanoja ei tietoturvasyistä kannata säilyttää ennallaan tuonnin yhteydessä. Hyvä periaate on, ettei edes kaupan ylläpitäjä saisi missään vaiheessa nähdä asiakkaiden salasanoja.

On suositeltavaa, että asiakkaiden salasanat nollataan tuonnin yhteydessä, ja pyydetään luomaan uusi salasana verkkokaupan kirjautumissivun Unohditko salasanan -toiminnon avulla.

Tämä parantaa tietoturvaa, sillä asiakkaita kannustetaan vaihtamaan salasanansa.

Salasanojen tuominen on kuitenkin mahdollista asiakaskohtaisesti räätälöitävän skriptin avulla, mikäli asiakkaiden salasanat ovat tallessa luettavassa muodossa. Skriptiä käytettäessä on hyvä varautua yhden työtunnin kustannuksiin (100 € + alv 24 %).

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat tuoda asiakkaiden salasanat kauppaan.