Miksi en saa sähköposti-ilmoituksia uusista tilauksista?

Huomaathan, että käsittelemättömät tilaukset listataan edelleen hallintatyökalun Tilaukset-sivulla huolimatta viasta sähköpostien toimituksessa.

1) Kauppaversion asetuksissa on valittuna väärä sähköposti

Jos verkkokaupassasi on useampia käyttäjiä, jokaisen kauppaversion asetuksista on valittava oikean käyttäjän sähköpostiosoite ilmoitusten vastaanottajaksi.

  1. Valitse kauppaversio, jossa kohtasit ongelmaan hallintatyökalun sivulta Ulkoasu » Versiot.
  2. Version asetuslomakkeen kohdassa Sähköposti-ilmoitukset rastita kaikki sähköpostit, joihin haluat ilmoituksia.
  3. Tallenna muutokset lopuksi.

2) Vastaanottavaa sähköpostiosoitetta ei ole olemassa

Mikäli MyCashflow saa ilmoituksen, että vastaanottavaa sähköpostiosoitetta ei ole olemassa, annettu sähköpostiosoite lisätään estettyjen listalle, mistä se on poistettava manuaalisesti.

Toimimme näin siksi, että toistuva sähköpostien lähettäminen olemattomiin osoitteisiin voi johtaa siihen, että lähettävää palvelinta aletaan käsitellä roskapostipalvelimena.

Ota yhteyttä MyCashflow'n asiakaspalveluun, mikäli kohtaat tämän virheen sähköposti-ilmoituksien lähettämisessä.

3) Sähköpostipalvelimella on tilapäinen häiriö, tai vastaanottava postilaatikko on täysi

Häiriötilanteen aikana sähköpostit voivat jäädä lähettämättä, tai postilaatikon tilanpuutteen vuoksi saamatta.

Sähköpostien normaali lähettäminen jatkuu vikatilanteen loputtua. Varmista että postilaatikossasi on tarpeeksi tilaa uusia sähköposteja varten.