SmartPOST-pakettiautomaatit ja vaihtoehtoiset noutopisteet

Postin SmartPOST-pakettiautomaatit ja noutopisteet tarjoavat edullisen ja joustavan toimitusvaihtoehdon, jossa asiakkaat voivat valita kassalla itselleen sopivimman sijainnin tilauksen toimitukselle.

SmartPOST-palvelun käyttöönotto edellyttää, että sinulla on Prinetti-käyttäjätunnukset. Jos et ole vielä ottanut Prinettiä käyttöön, lue palvelun käyttöönotto-ohjeet.

Voit ottaa SmartPOST-palvelun käyttöön kahdella tavalla:

  1. Ilmoita Postin asiakaspalveluun, että haluat ottaa Prinetti-tililläsi käyttöön SmartPOST-palvelun.
  2. Voit myös ottaa SmartPOST-palvelun itse käyttöön täyttämällä tilauslomakkeen osoitteessa http://extranet.smartpost.fi/.

Käyttöönoton jälkeen saat sähköpostiisi palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset, ja Internet Prinetti -palveluun aktivoidaan SmartPOST-toimitustapa.

Lue lisää SmartPOST-palvelusta MyCashflow'n blogista.

Toimitustapojen määrittäminen

Kun SmartPOST on aktivoitu Prinetti-tilillesi, voit ottaa palvelun käyttöön MyCashflow-verkkokauppasi toimitustavoissa:

  1. Luo SmartPOST-palvelua varten uusi toimitustapa.
    • Valitse Osoitekorttien tulostus -valikosta vaihtoehto Prinetti (Posti), ja palvelukoodiksi Posti SmartPOST.
    • → Kun SmartPOST on käytössä, asiakkaat voivat toimitustavan valinnassa valita haluamansa noutopisteen SmartPOST-pudotusvalikosta.
  2. Anna tarvittaessa SmartPOST-pudotusvalikolle omat ulkoasutyylit, jotta valikko sopii verkkokauppasi visuaaliseen ilmeeseen.

Postin vaihtoehtoiset noutopisteet

MyCashflow tukee myös Postin normaaleille Economy-lähetyksiä, joihin asiakas voi valita haluamansa vaihtoehtoisen noutopisteen.

Vaihtoehtoiset noutopisteet saat käyttöön, kun valitset haluamallesi toimitustavalle Osoitekortin luonti -kohdassa palvelukoodiksi Posti Economy + vaihtoehtoinen noutopiste -vaihtoehdon.