Zendesk Chat -tunnusten käyttäminen useissa verkkokaupoissa tai kauppaversioissa

Zendesk Chat -tunnuksia on mahdollista käyttää useissa MyCashflow-verkkokaupoissa tai kauppaversioissa, jolloin kaikkien chat-asiakaspalvelua voidaan hallita keskitetysti yhden Zendesk Chat -tilin kautta.

  1. Siirry aluksi Zendesk Chatin hallintatyökalussa sivulle Osastot ja luo jokaiselle kaupalle tai kauppaversiolle oma osasto painamalla + Lisää osastot -painiketta.
  2. Jos eri ihmiset hoitavat chat-palvelua eri kaupoissa tai kauppaversioissa, lisää tukihenkilöt oikeisiin osastoihin.

Tämän jälkeen määritellään, mikä osasto on vastuussa mistäkin kaupasta tai kauppaversiosta:

  1. Siirry Zendesk Chatin hallinnan sivulle Laukaisimet, ja luo uusi laukaisin jokaiselle kaupalle tai kauppaversiolle painamalla + Luo laukaisin -painiketta.
  2. Määritä laukaisimen ehdot seuraavasti:

    • Suorita laukaisin: Kun vierailija pyytää chatin
    • Tarkista ehdot: Valitse kaikki yllä olevista ehdoista
    • Vierailijan sivun URL » Sisältää » HALUTUN KAUPAN/KAUPPAVERSION KOKO OSOITE
    • Aseta vierailijan osasto » KAUPALLE/KAUPPAVERSIOLLE LUOTU OSASTO
  3. Tallenna lopuksi laukaisimen tiedot, ja testaa laukaisimen toimivuutta.
    • Varmista että eri kaupoissa tai kauppaversioissa luodut keskustelut osoitetaan oikeille osastoille Zendesk Chatin hallintatyökalussa.
    • Jos kohtaat virheitä, tarkasta laukaisinten asetukset tai käänny asiakaspalvelumme puoleen.