Tilauksen peruminen

Voit milloin tahansa perua aiheetta luodut tilaukset tai yksittäisiä lähetyksiä. Tässä ohjeessa neuvotaan käsiteltyjen ja käsittelemättömien tilauksien ja lähetyksien peruminen.


Et voi perua arkistoituja tilauksia tai niiden lähetyksiä. Et voi myöskään perua tilausta, jos joitakin sen lähetyksiä on toimitettu tai tuotesisältöön on tehty muutoksia.

Peruttuja tilauksia ei voi enää käsitellä.

Koko tilauksen peruminen

Voit perua koko tilauksen painamalla tilaussivun oikeassa yläkulmassa Peru tilaus -painiketta.

Perumisen yhteydessä voit halutessasi lähettää asiakkaalle sähköpostivahvistuksen perumisesta.

Yksittäisten lähetyksien peruminen

Voit perua yksittäisen lähetyksen painamalla lähetyksen otsikkorivin työkaluvalikossa Peru lähetys -painiketta.

Yksittäisen lähetyksen perumisesta ei lähetetä asiakkaalle koskaan sähköposti-ilmoitusta. Voit tarvittaessa lähettää perumisilmoituksen tilaussivun Sähköposti-ilmoitukset-valikosta.

Älä peru lähetystä, jos haluat käsitellä tuotepalautuksen tai vaihdon.

Katso tarvittaessa ohjeet palautusten ja vaihtojen käsittelyyn.