Logistone Oy

Toteutamme MyCashflow-integraatioprojektit laadukkaasti ja kustannustehokkaasti itse kehittämällämme Windows -pohjaisella integraatiotyökalupakilla. Palveluihimme kuuluu monenlaisia asiakaskohtaisesti räätälöityjä lisämoduleita sekä migraatio- ja integraatioprojekteja.

Katso esimerkkejä integraatiomahdollisuuksista ja pyydä tarjous omien toiveidesi mukaan.

  • Integraatiot

Varastonhallinnan lisämoduli sujuvoittaa varastotyöskentelyä


MyCashflow-verkkokaupan varastonhallinnnan lisämoduli nopeuttaa ja helpottaa varastodokumenttien (lähetteiden, keräilylistojen ja pakettikorttien) tulostamista.

Käsitellyt tilaukset voi kuitata toimitetuksi keräilylistasta viivakoodin lukemisella, ja tieto välitetään myös verkkokaupan hallintaan.

Tuotetietojen synkronointi järjestelmien välillä


Työkalun avulla MyCashflow-verkkokaupasta voidaan tuoda tilaukset automatisoidusti omaan järjestelmään ja perustietoja voidaan ylläpitää joko automatisoidusti (käyttäen tietolähteenä esim. tekstitiedostoa tai SQL-tietokantaa) tai helppokäyttöisen client-työkalun kautta kopioimalla tiedot vaikkapa Excelistä. 

Synkronointi voidaan tehdä kertaluonteisesti – esimerkiksi verkkokaupan perustamisen tai alustan vaihdon yhteydessä – tai jatkuvapäivitteisenä, jolloin tuotetiedot päivitetään järjestelmästä toiseen automaattisesti esimerkiksi päivittäin tiettyyn kellonaikaan.

Omat yksilölliset integraatiot tarpeen mukaan


Toteutamme yksilölliset integraatiot asiakkaan toiveiden ja asiakkaan käyttämien järjestelmien mukaan käyttäen aina sopivimpia rajapintoja. Kysy lisää!

Yhteystiedot


Logistone Oy
Y-tunnus 2537351-6
Riihimäki
www.logistone.fi 

Henry Nordström
henry@logistone.com
040 355 7776