Kampanja🔥 Verkkokauppa vuodeksi nyt -50 %. Lue lisää ›
Kaikki artikkelit
Asiakastarinat
Julkaistu
Tämä artikkeli on yli 4 vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Fiksuruoka kasvoi pienestä suureksi MyCashflow'n avulla – "Yhteistyömme toimii"

Fiksuruoka.fi on suomalaisen verkkokaupan menestystarina, joka on rakentanut liiketoimintansa MyCashflow-verkkokauppapalvelun avulla.

Hävikkiuhan alla olevaa ruokaa myyvä Fiksuruoka.fi luottaa yritystoiminnassaan puhtaasti verkkokauppaan. Yrityksen toimintamalli auttaa elintarvikevalmistajia, maahantuojia ja tukkuketjuja pääsemään eroon poistoeristä ja siten vähentämään syntyvää hävikkiä. 

Fiksuruoka.fi:n toimitusjohtaja Juhani Järvensivu ja markkinointijohtaja Riku Poutanen ovat olleet hyvin tyytyväisiä MyCashflow-verkkokauppa-alustaan ja yhteistyön toimivuuteen.

– Ilman MyCashflow’n verkkokauppa-alustaa meillä ei olisi käytännössä bisnestä, eli he ovat olleet todella tärkeä kumppani meille. MyCashflow’n osalta voimme aina luottaa siihen, että ohjelmisto toimii hyvin ja että sieltä saamme juuri sitä tukea mitä tarvitsemmekin, Poutanen kertoo.

Fiksuruoka luottaa MyCashflow-verkkokauppa-alustaan

Verkkokauppapalvelu, joka huomioi yrityskohtaiset tarpeet

Sekä Järvensivu että Poutanen nostavat esille sen, että MyCashflow on pystynyt vastaamaan Fiksuruoan yrityskohtaisiin tarpeisiin koko yrityksen kasvutarinan ajan.

– MyCashflow on ollut mukana partnerinamme alusta lähtien. On todella hienoa, että on olemassa tällainen suomalainen verkkokauppa-alusta, joka pystyy tekemään meille räätälöityjä projekteja, toimitusjohtaja Järvensivu toteaa.

– MyCashflow’n kanssa olemme tehneet muutaman tuotekehitysprojektin ja siellä on kehitetty sellaisia ominaisuuksia, jotka ovat juuri meille tärkeitä. MyCashflow on ollut siinäkin mielessä todella hyvä kumppani, että he ovat kuunnelleet meitä ja olleet valmiit tekemään meille räätälöityjä ratkaisuja, Poutanen komppaa.

Henkilökohtainen palvelu ja skaalautuvuus kasvun mahdollistajina

– Meidän näkökulmastamme MyCashflow’ssa on ollut parasta se, että me aidosti tunnemme ne yrittäjät ja ihmiset siellä, eli sieltä saamme aina palvelua ja se on tosi henkilökohtaista, Järvensivu kertoo.

– Myös siihen olen todella tyytyväinen, että MyCashflow on ollut meidän tukena ihan sieltä pienestä verkkokaupasta lähtien ja pystynyt ajan kuluessa skaalaamaan meidän mukanamme, Poutanen kiittelee.

– Tähän asti on yhteistyö on toiminut hienosti ja ei ole syytä olettaa, miksi se ei toimisi jatkossakin, Järvensivu toteaa.

Lataa markkinointi­kalenteri maksutta!

Täytä lomakkeelle tietosi – saat markkinointikalenterin sähköpostiisi.

Tilaa opas
Kampanja 🔥

Verkkokauppa vuodeksi puoleen hintaan

Hyödynnä kampanja ja aloita myynti verkossa: nyt saat MyCashflow-verkkokaupan ensimmäisen vuoden kuukausimaksut puoleen hintaan, kun perustat verkkokaupan 30.4. mennessä ja valitset vuosilaskutuksen.

Tutustu kampanjaan

Uusimmat artikkelit

Myy mitä vain, kenelle vain – nyt ensimmäinen vuosi puoleen hintaan

Aloita kokeilujakso ›Kampanja🔥