Myyntimme viisinkertaistui tuotemainonnalla

Voiko markkinointi olla verkkokaupan nousutarinan taustalla? Ehdottomasti! Warma Steel Oy:n hallituksen puheenjohtaja Taneli Sonninen kertoo omista kokemuksista MyCashflow’n Tuotemarkkinointi-palvelun käytöstä ja sen tuomista tuloksista.

Markkinointi

Myyntimme viisinkertaistui tuotemainonnalla

Voiko markkinointi olla verkkokaupan nousutarinan taustalla? Ehdottomasti! Warma Steel Oy:n hallituksen puheenjohtaja Taneli Sonninen kertoo omista kokemuksista MyCashflow’n Tuotemarkkinointi-palvelun käytöstä ja sen tuomista tuloksista.

Julkaistu
2.11.2020
Kategoriassa
Markkinointi

Helppo on sana, joka keskustellessamme Warma Steelin Taneli Sonnisen kanssa kuulemme eniten. Vaikka käyttörautaan erikoistuneen yrityksen ytimessä on myynti jälleenmyyjien kautta, Warma Steelillä on myös verkkokauppa toiminnan tueksi. Ja nyt tämän verkkokaupan myynti on lähtenyt kasvuun.

Tuotemainokset saivat verkkokauppamme myynnin kasvamaan

“Mymme metallituotteita yli 40 jälleenmyyjän kautta ympäri Suomea, mutta meillä on ollut sen lisäksi myös verkkokauppa joku 5 vuotta.” kertoo Sonninen, kun pyydämme häntä kertomaan lisää yrityksen toiminnasta. “Verkkokauppa on toiminut hyvin, varsinkin viime aikoina, kun olemme mainostaneet sitä” lisää Sonninen tyytyväisenä viitaten MyCashflow’n Tuotemainokset-palveluun, jonka kaupassa on otettu käyttöön puoli vuotta sitten.

Warma Steelin verkkokauppa lähti kasvuun tuotemainosten avulla

MyCashflow’n porukka teki meille kaiken valmiiksi

Tuotemainokset-palvelun käyttöönottoa Sonninen kuvaa “todella helpoksi ja vaivattomaksi”:

“Koko prosessi oli todella sujuva, varsinkin kun ammattilaiset olivat mukana. Käytännössä MyCashflow’n porukka teki meille kaiken valmiiksi.” MyCashflow’n asiantuntijoiden rooli mainonnan kehittämisessä ja ylläpitämisessä heijastuu myös kun kysymme tarkemmin Warma Steelin eri kampanjoista:

“En edes tiedä palvelun piirissä olevien kampanjoiden yksityiskohtia,” toteaa Sonninen rehellisesti. “Kun olimme ottamassa Tuotemainokset-palvelua käyttöön, meillä ei ollut selkeää strategiaa eikä tavoitteita mielessä, vaan MyCashflow’n asiantuntija auttoi meitä määrittelemään tavoitteet sekä suunnitteli kampanjat ja optimoi ne tavoitteidemme mukaisesti.”

MyCashflow'n asiantuntija pyörittää ja optimoi mainoskampanjoimme

Warma Steelin hallituksen puheenjohtajan kertomuksen mukaan, myös palvelun jatkuva käyttö on yhtä vaivatonta kuin sen käyttöönotto. MyCashflow’n asiantuntija huolehtii mainonnan tehokkuudesta optimoimalla kaikki kaupan kampanjat säännöllisin väliajoin. Joka kuukausi hän esittelee myös kauppiaalle raportin Googlen mainonnan toiminnasta, mm. myynnistä, asiakasmääristä ja konversioista. Asiantuntijalta saa myös vinkit oman verkkokaupan jatkokehittämiseen mainonnan tehokkuuden nostamiseksi:

“MyCashflow’n asiantuntija on antanut meille suosituksia siitä mitä voisimme parantaa verkkokaupassa mainonnan kannalta, ja olemme esim. muokanneet tuotteiden nimet, jotta näiden näkyvyys hakutuloksissa kasvaisi. Aikaisemmin meillä oli myös verkkokaupassa aika monta tuoteryhmää, josta osan olemme tiputtaneet pois MyCashflow’n asiantuntijan neuvoa seuraten. Mutta kampanjoihin itse emme tarvitse tehdä mitään muutoksia, näiden pyörittäminen ja optimointi on täysin MyCashflow'n asiantuntijan vastuussa.”

Myyntimme kasvoi viisinkertaisesti

Mutta minkälaista hyötyä palvelusta Warma Steelillä on ollut? Vastaus tulee heti:

“Siitä alkaen, kun otimme Tuotemainokset käyttöön, myyntimme kasvoi viisinkertaisesti! Emme edes nostaneet budjettia mitenkään merkittävästi tämän puolen vuoden aikana…” pohtii Taneli.

Kysymme myös, mitä neuvoja hän antaisi Tuotemainokset-palvelun käyttöönottoa harkitseville kauppiaille. Myös tähän asiaan Warma Steelin puheenjohtajalla on selkeä mielipide: “Sanoisin, että kannattaa heti antaa ammattilaisten hoitaa verkkokaupan mainostaminen,” hän sanoo suoraan. “Ainakin me olemme olleet palveluun tyytyväisiä ja jatkamme sen käyttöä.”

***

Tuotemainokset-laajennuksen voit ottaa käyttöön milloin tahansa verkkokauppasi hallinnan kautta. Tutustu digimainonnan palveluumme ›

Lisätietoja Tuotemainokset-laajennuksesta löydät käyttöohjeistamme.