Yhdistä verkkokauppa ja myymälä!
Lue lisää
Icon Rounded Arrow White - BRIX Templates
Kaikki artikkelit
Asiakastarinat
Julkaistu
7.9.2025
Tämä artikkeli on yli 4 vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

TorAFors toi brändinsä nykypäivään MyCashflow’n avulla – näin uudistus toteutettiin

TorAFors on vuonna 2009 perustettu, Pietarsaaresta lähtöisin oleva työkalujen ja korjaamolaitteiden verkkokauppa, joka haluaa tarjota kaikille mahdollisuuden hankkia laadukkaita ja ammattitasoisia tuotteita järkevään hintaan – olipa kyseessä sitten korjaamo, teollisuusyritys tai alan harrastaja. Toiminta perustuu vahvaan perinteeseen ja pitkäaikaiseen kokemukseen alalta, ja nykyisin yritys palvelee asiakkaitaan Vantaalta käsin.

TorAForsin vahvuutena ovat laadukkaat ja ammattitasoiset tuotteet, jotka kulkevat aina omien käsien kautta ennen kuin ne päätyvät asiakkaalle. Tavoitteena on ylittää asiakkaiden odotukset henkilökohtaisella palvelulla ja tuotteilla, joihin voi luottaa – samalla yritys panostaa kestävään kehitykseen ja ympäristövaikutusten minimoimiseen kaikissa hankinnoissaan.

 – Me emme toimita muiden varastoilta, vaan tunnemme itse tuotteet ja varmistamme niiden laadun ennen kuin ne päätyvät asiakkaille, kertoo TorAForsin toimitusjohtaja Oskari Åvall.

Automaatiot pitävät arjen rullaamassa

TorAForsin ensimmäinen varsinainen verkkokauppa rakennettiin MyCashflow’n alustalle, ja alusta asti yritys on panostanut integraatioihin ja automatisointiin, jotka tekevät kaupankäynnistä sujuvampaa.

Esimerkiksi Visma Fivaldiin toteutettu integraatio tehostaa yrityksen arkea –tilaukset siirtyvät automaattisesti MyCashflow’sta Fivaldiin, ja järjestelmä tukee myös monivaraston hallintaa: kun tuote merkitään Fivaldissa verkkokauppamyyntiin, sen kuvat, videot ja käännetyt tuotekuvaukset päivittyvät automaattisesti verkkkokauppaan suoraan toimittajalta Ruotsista. Myös ostotilaukset kulkevat automaation avulla, mikä vähentää käsityötä ja nopeuttaa arkea merkittävästi.

– Kaikki automatisoidaan mitä pystytään, kun toimimme pienellä henkilökunnalla ja samaan aikaan pyöritämme isoa operaatiota, Oskari kertoo.

Näin taustaprosessit on hiottu tehokkaiksi, ja henkilöstöresurssit voidaan keskittää siihen, mikä on asiakkaan näkökulmasta tärkeintä: laadukkaaseen valikoimaan ja hyvään palveluun.

Moderni ulkoasu tuo lisää vakuuttavuutta

TorAFors halusi tuoda myös verkkokauppansa ulkoasun nykypäivään ja uudistaa sen kokonaisuudeksi, joka lisää uskottavuutta ja heijastaa paremmin yrityksen toiminnan laajuutta. Tavoitteena ei ollut pelkkä visuaalinen kasvojenkohotus, vaan nykyaikainen ja erottuva ilme, joka tuo brändin tähän päivään ja auttaa erottumaan kilpailijoista.

TorAForsin-verkkokaupan etusivun tuoteryhmänosto

MyCashflow’n toteuttamassa ulkoasuprojektissa uudistettiin erityisesti etusivu, jossa tuoteryhmänostot ja bannerit nousivat keskeiseen rooliin. Samalla tuotelistaukset ja tuoteryhmähaku toteutettiin Ruotsin esimerkin pohjalta. Muuten sisällöt ja tuoteryhmärakenne pysyivät pitkälti samana, mutta asioita nostettiin esiin eri tavalla ja aiempaa asiakaslähtöisemmin.

– Emme halunneet rajoittaa visuaalista suunnittelua, vaan annoimme MyCashflow’n tiimille paljon vapauksia. Halusimme lopputuloksen olevan rohkeasti jotain erilaista ja annoimme muutamia referenssejä uudistusta varten. Kerroimme myös heti, mitä emme uudelta ulkoasulta halua.

Sujuva ja nopea yhteistyö MyCashflow’n kanssa kerää kiitosta

TorAFors on ollut MyCashflow’n asiakas jo pitkään, ja Oskari on ollut tyytyväinen kumppanuuteen.

– Yhteistyö on ollut aina saumatonta ja viesteihin vastataan heti. Ulkoasuprojekti saatiin valmiiksi todella nopeasti – aloituspalaveri pidettiin kesäkuun alussa, ja parissa kuukaudessa uusi teema oli livenä, vaikka elettiin lomakautta. Se on kova suoritus, Oskari kiittää.

Luotettavuus on TorAForsin vähintään yhtä tärkeää kuin nopeus. Sovitut asiat pitävät, ja bugikorjaukset sekä lisätyöt hoituvat nopeasti. Myös jälkihuolto on pelannut moitteettomasti, ja pienetkin fiksaukset on hoidettu ketterästi vielä projektin päättymisen jälkeenkin.

– Meidän suunnasta emme voi kuin kiittää. Minulla on hieman perfektionistinen luonne, ja aina kun olen toimittanut pitkän listan uusia ideoita tai vanhojen korjauksia, MyCashflow’n tiimi on toteuttanut ne nopeasti. Olemme olleet todella tyytyväisiä sekä lopputulokseen että yhteistyöhön.

– Kaikki sujui todella hienosti: asiakasta kuunneltiin ja huomioitiin koko projektin ajan ja lopputulos on loistava! – Oskari Åvall, toimitusjohtaja, Oy TorAFors Ab.

Kasvua, vastuullisuutta ja jatkuvaa kehitystä

TorAForsin liikevaihto on kasvanut viime vuosina voimakkaasti, ja uudistettu verkkokauppa tukee tätä kehitystä entisestään.

– Tavoittelemme merkittävää kasvua tällekin vuodelle, ja uskomme että verkkokauppauudistuksen myötä tulokset tulevat paranemaan entisestään, Oskari kertoo.

TorAForsin myymälä

TorAFors panostaa henkilökohtaiseen palveluun ja pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin. Kasvua vahvistavat myös uudet tavat kohdata asiakkaita – messujen ohella esimerkiksi yrityksen järjestämillä peltityökursseilla asiakkaat oppivat käyttämään yrityksen myymiä koneita ja laitteita käytännössä ja voivat hankkia niitä mukaansa kurssin päätteeksi.

 – Tällainen hands-on -tekeminen on paljon tehokkaampi markkinointikeino kuin pelkkä kuva ja hinta verkkokaupassa, Oskari kertoo.

Uudistunut verkkokauppa tuo nyt lisää uskottavuutta ja vastaa paremmin TorAForsin liiketoiminnan mittakaavaa. Verkkokauppa ei ole kuitenkaan ole koskaan valmis – sitä kehitetään pala palalta jatkuvasti eteenpäin.

 – Olemme olleet enemmän kuin tyytyväisiä sekä lopputulokseen että yhteistyöhön. Ilman muuta voin suositella MyCashflow’ta myös muille, Oskari summaa.

Tutustu TorAForsin uudistuneeseen verkkokauppaan osoitteessa https://www.torafors.com.

Lataa markkinointi­kalenteri maksutta!

Täytä lomakkeelle tietosi – saat markkinointikalenterin sähköpostiisi.

Tilaa opas

Uusimmat artikkelit

Aloita menestystarinasi verkossa – nyt ensimmäinen kuukausi 0 €!