Siirrä verkko­kauppasi MyCashflow’lle 🚀.
Tutustu nyt ›
Kaikki artikkelit
Asiakastarinat
Julkaistu
13.6.2022
Tämä artikkeli on yli 4 vuotta vanha ja saattaa sisältää vanhentunutta tietoa.

Verkkokaupasta nostetta vaatteiden myyntiin – "Liikevaihtomme on kasvanut 20 prosenttia vuosittain"

Sasta-tuotemerkistään parhaiten tunnetun E. Saastamoisen toiminta alkoi jo vuonna 1935, kun yrityksen perustaja Eino Saastamoinen harjoitti torikauppaa Nurmeksen Porokylässä. Perinteisen vaatemyymälän myynti koki uuden nosteen sen jälkeen, kun tuotteita alettiin myydä yrityksen MyCashflow-verkkokaupassa. Uuden myyntikanavan myös liikevaihto on noussut jopa 20 % vuosivauhtia.

Yrityksen nykyisissä tiloissa Nurmeksessa on myös ommeltu Saastamoisen ensimmäinen sarkapuku, jonka Einon vanhin poika Urpo Saastamoinen on suunnitellut. Siitä on myös lähtenyt liikkeelle Sasta-tuotemerkin tarina, perheyrityksen neljättä sukupolvea edustava vaatekauppias Laura Saastamoinen kertoo. 

Sastan lisäksi yritys tarjoaa muoti- ja ulkoiluvaatteita kymmeniltä kotimaisilta ja ulkomaisilta tuotemerkeiltä –sekä arkeen että juhlaan. 

– Haluamme tarjota E. Saastamoisella hyvää ja asiantuntevaa palvelua sekä laadukkaita tuotteita. Pyrimme ottamaan huomioon kestävän kehityksen periaatteet omassa toiminnassamme, Laura Saastamoinen toteaa.

Vaateliike E. Saastamoisella on tällä hetkellä neljä työntekijää ja Laura Saastamoinen toivoo, että liiketoiminnan kasvaessa yritys voisi tarjota alle 10 000 asukkaan Nurmekseen lisää työpaikkoja. 

Neljännen polven vaatekauppias Laura Saastamoinen jatkaa sukunsa perinteitä.

Verkkokaupan myötä suuri kasvu liikevaihdossa

MyCashflow tuli mukaan vaateliikkeen toimintaan vuonna 2019, kun Sasta-tehtaanmyymälän verkkokauppa perustettiin. 

– Verkkokauppa on keskeinen osa yritystämme, sillä tarjoamme verkkokaupassamme samat tuotteet kuin myymälässäkin. Verkkokauppa on hyvä myyntikanava ja erinomainen markkinointikanava, Saastamoinen kertoo.

Saastamoisen mukaan MyCashflow-verkkokaupan parhaat ominaisuudet ovat sen helppokäyttöisyys sekä nopea ja toimiva integraatio Tehdeniin. Tulostakin on tullut, sillä verkkokaupan perustaminen on kiihdyttänyt yrityksen myyntiä voimakkaasti.

– MyCashflow-verkkokaupan ansiosta liikevaihtomme on kasvanut 20 % vuosittain, Laura Saastamoinen kertoo iloiten.

Yrityksen tavoitteena on tarjota jatkossakin asiakkaille laajaa tuotevalikoimaa ja olla merkittävässä osassa alueen vaatekauppaa, jota verkkokauppa tukee. 

– Voimme suositella MyCashflow-verkkokauppaa kaikille, jotka haluavat avata verkkokaupan tai kehittää omaa verkkokauppaansa, Saastamoinen sanoo. 

E. Saastamoisen vaateliike tutulla paikallaan Nurmeksen Porokylässä.

Katso videolta E. Saastamoisen kokemuksia MyCashflow'sta.

Tutustu E. Saastamoisen verkkokauppaan.

Lataa markkinointi­kalenteri maksutta!

Täytä lomakkeelle tietosi – saat markkinointikalenterin sähköpostiisi.

Tilaa opas

Uusimmat artikkelit

Perusta menestyvä verkkokauppa – kokeile 30 päivää maksutta

Aloita kokeilujakso ›Kysy lisää ›
"Toivon että tulevaisuudessa Tokoi eCommerce kasvaa pohjoismaiden suurimmaksi alan erikoiskaupaksi, ja uskon että MyCashflow’n kanssa tämä tuleekin varmasti onnistumaan."
  • Vladimir Tokoi | Suojakalvotukku