Lemonsoft on moderni toiminnanohjausjärjestelmä, joka tehostaa yrityksen toimintaa monilla eri osa-alueilla. Tehokas järjestelmä pitää sisällään kaikki yrityksen keskeisimmät toiminnot yhdessä paketissa.
Tehokas toiminnanohjaus tarvitsee taustalle järjestelmän, joka pitää sisällään kaikki yrityksen keskeisimmät toiminnot samassa paketissa. Lemonsoft-toiminnanohjausjärjestelmä sisältää kaikki yrityksen keskeisimmät toiminnot ja toimialakohtaiset erityispiirteet yhdessä kokonaisratkaisussa.
Moderni toiminnanohjausjärjestelmä tehostaa yrityksen toimintaa monilla eri osa-alueilla: tietoja ei tarvitse tallentaa kuin kerran, tieto liikkuu sähköisesti ja löytyy helposti.
Kun käytät yhtä toiminnanohjausjärjestelmää erillisten järjestelmien sijasta, säästät rahaa lisensseissä, ylläpidossa ja päivitystyössä. Lemonsoftin avulla saat kaikki tarvitsemasi toiminnot samassa järjestelmässä.
Flashnoden toteuttaman integraation avulla voit siirtää tilaukset MyCashflow’sta Lemonsoftiin. Tilaukset, jotka voidaan hakea maksutavan mukaan, sisältävät asiakkaan tiedot, tuoterivit, toimitusmaksut ja alennukset.
MyCashflow’ssa luodut tilaukset tai laskut tuodaan Lemonsoftiin asiakastietoineen ja käsitellään sovittujen asetusten mukaisesti. Mahdollisia automaatioita ovat esimerkiksi asiakkaan luonti, kirjanpidon tiliöinti ja laskujen lähetys.
Tuotteiden varastosaldot viedään määritysten mukaisesti yhdestä tai useammasta varastosta. Saldo voidaan päivittää tilausten yhteydessä, tuotemäärien muuttuessa tai ajastetusti. MyCashflow’ssa tuotava varastosaldo asetetaan tuotenumeron mukaisen tuotteen uudeksi varastosaldoksi.
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.