Odoo on kokonaisvaltainen, erikokoisille yrityksille soveltuva toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla voit hallinnoida yrityksen kaikkia prosesseja myynnistä laskutukseen asti. SprintIT:n toteuttaman integraation avulla voit yhdistää MyCashflow-verkkokaupan Odoon järjestelmään ja tehostaa verkkokaupan kirjanpidon, logistiikan ja tuotetietojen hallintaa.
Odoon kokonaisvaltainen toiminnanohjausjärjestelmä auttaa hallinnoimaan kaiken, mitä yrityksen tehokkaaseen johtamiseen sekä liiketoiminnan tarkkaan ennustamiseen vaaditaan. Odoo ERP -ohjelmisto sisältää kaikki toiminnot liidien hallinnasta myyntiin, tuotantoon, toimitukseen, laskutukseen ja asiakaspalveluun asti.
Odoon käyttö on suunniteltu helpoksi ja ohjelmisto skaalautuu ja kehittyy yrityksesi liiketoiminnan mukaan. Skaalautuvuuden ansiosta voit yritys voi laajentaa ohjelmiston käyttöä, kun liiketoiminnan kasvu sitä vaatii. Ohjelmiston modulaarisen rakenteen vuoksi yritys voi ottaa lisätoimintoja käyttöön aina tarpeiden kasvaessa.
Integraation mahdollistaman yhteyden avulla verkkokaupan tuotevalikoimaa ja varastoa voidaan hallinnoida suoraan Odoossa. Myynnit noudetaan verkkokaupasta automaattisesti, mikä mahdollistaa toimitusten, laskutuksen ja kirjanpidon tekemisen Odoossa.
Tilaa laajennus Odoo Marketplace -sivustolla.
Hinta 890€ (0 % alv.)
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.