Poimi vinkit ensi vuoden markkinointiin 📅
Lataa kalenteri
Icon Rounded Arrow White - BRIX Templates
Poistuva
Tulossa
Uusi 🔥

Custobar

Custobar on asiakasdata-alusta ja markkinoinnin automaatiojärjestelmä, joka auttaa saamaan kokonaiskuvan asiakkaistasi ja tehostamaan verkkokauppasi markkinointia. Custobar-laajennuksen avulla voit hyödyntää monipuolista dataa verkkokaupan asiakkaista ja luoda heille kohdennettuja markkinointikampanjoita monikanavaisesti.

Tehosta markkinointia automaatioiden avulla

Custobar on erityisesti B2C-yrityksille suunniteltu asiakasdata-alusta (Customer Data Platform, CDP) ja markkinoinnin automaatiojärjestelmä. Se yhdistää aidosti dataan pohjautuvan asiakasviestinnän ja markkinoinnin saumattomaan monikanavaiseen asiakaskokemukseen.

Hyödynnä monipuolista asiakasdataa

Custobar kokoaa, yhdistää ja muokkaa reaaliaikaisesti asiakasdataa kaikista asiakkaan kosketuspisteistä, kuten fyysisistä palvelupisteistä ja verkkokaupasta, selaimista, sovelluksista ja asiakaspalvelusta.

Löydä tärkeimmät asiakasryhmäsi

Helppokäyttöisen asiakashallinnan ja markkinoinnin automaatiojärjestelmän työkalujen avulla tunnistat ja segmentoit ne asiakasryhmät, jotka ovat tärkeimpiä yrityksesi liiketoiminnan kasvulle.

Kohdennettu markkinointi tuottaa parhaat tulokset

Custobarin CDP-järjestelmä pitää huolen siitä, että markkinointikampanjasi on suunnattu oikea-aikaisesti oikealle yleisölle ja juuri oikeissa kanavissa. Custobarilla teet asiakasdatastasi hakukelpoista ja segmentoitavaa ja poistat siilot markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun väliltä.

Custobarin CDP-järjestelmän ominaisuuksia

Hyödynnä kokonaiskuvaa asiakkaasta

360-asteinen asiakasnäkymä antaa täyden kuvan asiakkaasi avaintiedoista. Kokonaiskuvan ansiosta näet:

  • Mitä ja milloin he ovat selanneet verkossa
  • Mitä he ovat ostaneet verkossa ja kivijalassa
  • Miten ja milloin heihin on oltu viimeksi yhteydessä
  • Millaisia huomautuksia henkilökuntasi tai asiakaspalvelijasi ovat tietoihin tehneet.

Custobarin myymäläkäyttöliittymällä myös kassahenkilökunta voi luoda uusia asiakasprofiileja, muokata asiakkaan tietoja sekä tarkastella asiakastietoja ostotapahtuman yhteydessä.

Tiedossa koko asiakaspolku, ei vain ostopolku

Asiakkaan aikajananäkymä tuo yhteen kaikki asiakkaan kosketuspisteet visuaalisesti miellyttäväksi asiakaspoluksi. Tieto on hyödynnettävissä niin asiakaspolun seuraamisessa kuin ennakoimisessakin.

Asiakassegmenttien luonti pikana

Yleisö- ja asiakashakujen avulla asiakassegmenttien luonti vie vain hetken. Asiakassegmenttien kartoitukseen voit käyttää mitä kosketuspisteitä haluat. Voit esimerkiksi yhdistää selaushakudatan tietoon asiakkaan mieluisimmasta kivijalkaliikkeestä. Custobarin avulla saat synkronoitua asiakassegmenttejä myös Facebookiin ja Google Adsiin.

Markkinoinnin automatisointi

Kohdennettujen kampanjoiden rakentaminen käy käden käänteessä. Niin kampanjoiden luonti kuin automatisointikin on helppoa sähköposteille, SMS- ja push-viesteille, bannerimainonnalle, suoramainonnalle sekä esimerkiksi Facebook-, Instagram- ja Google-mainoksille.

Omista oma datasi – ei huolta GDPR:stä

Custobarissa oleva asiakasdata on koko ajan käytössäsi monikanavaista kohdennettua ja personoitua markkinointia varten. Tämä tarkoittaa täyttä vapautta kolmannen osapuolen markkinointisovelluksista ja evästeistä, jotka ovat joka tapauksessa poistumassa käytöstä.

Hylätyn ostoskorin automaattiviestit

Hylätyn ostoskorin automaatio on yksi tärkeimmistä verkkokaupan markkinointiautomaatioista, sillä muistutusviestit tuovat asiakkaat uudelleen ostoksille ja lisäävät verkkokaupan myyntiä.

Kun asiakas lisää tuotteita ostoskoriin, mutta ei suorita ostoksiaan loppuun, hänelle lähetetään automaattinen sähköposti, jossa muistutetaan ostoskoriin unohtuneista tuotteista. Custobarin asiakkailla hylättyjen ostoskorien automaatioiden konversioprosentit ovat olleet jopa 40 %.


Hinnat

Laajennuksen käyttö on maksutonta, mutta vaatii aktiivisen Custobar-tilin. Katso tarkemmat hintatiedot Custobarin verkkosivulta

Custobarissa on 30 päivän ilmainen kokeilujakso.

Käyttöönotto

  1. Perusta MyCashflow-verkkokauppa ›
  2. Aktivoi Custobar-laajennus verkkokauppasi hallinnassa
  3. Luo API-tunnukset Custobarin hallinnassa
  4. Määritä laajennuksen asetukset verkkokauppasi hallinnassa

Ks. myös tarkemmat käyttöönotto-ohjeet

Aloita menestystarinasi verkossa – nyt ensimmäinen kuukausi 0 €!