UUTTA: PostNord nyt saatavilla suorana integraationa MyCashflow'ssa 🎉

Tuotemainokset

Yhdistä verkko­kauppasi tuote­valikoima Googlen Kauppias­keskukseen ja markkinoi tuotteitasi tuotetietoon pohjautuvien Shopping-tuotemainosten avulla Googlen hakutulossivuilla ja mainosverkostoissa – suoraan MyCashflow-verkkokauppasi hallinnasta.

Poistuva
Uusi
Tulossa
Tuotemainokset

Tavoita ostovalmiita asiakkaita oikeaan aikaan

Google Shopping-tuotemainokset ovat Googlen hakutulosten yhteydessä ja mainosverkostoissa näkyviä visuaalisia tuotemainoksia, joiden avulla voidaan antaa lisää näkyvyyttä verkkokaupan tuotteille ja houkutella potentiaalisia asiakkaita ostoksille verkkokauppaan.

Google Shopping puhelimella

Google Shopping ‑mainoksilla tavoitat asiakkaita, jotka etsivät aktiivisesti tuotteitasi Googlen palveluista. Googlen Shopping-mainokset muodostetaan verkkokaupan tuotetiedon perusteella automaattisesti, mikä auttaa säästämään verkkokauppiaan arvokasta aikaa.

Tuotemainosten etuna esimerkiksi sosiaalisen median mainoksiin verrattuna on mainonnan oikea-aikaisuus: tuotemainoksia näytetään potentiaaliselle asiakkaalle juuri silloin kuin hän etsii Googlesta tietoa vastaavista tuotteista ja on selkeästi kiinnostunut niiden ostamisesta.

Hanki osuvampia liidejä tuotemainoksilla

Google Shopping ‑tuotemainonnan avulla voit parantaa mainonnan tuottamien liidien laatua, sillä tuotemainosten yhteydessä esitettävät tuotekuvat sekä tuotetiedot helpottavat asiakkaita ostopäätöksen tekemisessä. Tuotemainokset auttavat tavoittamaan ostovalmiita asiakkaita juuri oikeaan aikaan.

Laajenna mainostesi näkyvyyttä

Google-haun pääsivulla, Ostokset-välilehdellä ja muualla Googlen mainosverkostoissa näkyvät tuotemainokset sisältävät mainostettavien tuotteiden perustiedot: tuotekuvan, tuotenimen, tuotteen hinnan ja verkkokaupan nimen.

Visuaalisessa muodossa esitettävät mainokset kiinnittävät helposti kävijän huomion ja tuovat tuotteista kiinnostuneita asiakkaita suoraan omaan verkkokauppaan.

Parhaimmillaan Shopping-tuotemainokset auttavat jopa moninkertaistamaan mainonnan näkyvyyden, sillä hakutulossivulla voi näkyä kerrallaan useita Shopping-mainoksia omasta verkkokaupasta. Lisäksi Shopping-mainos ja tekstimainos voivat näkyä hakutuloksissa samanaikaisesti, mikäli ne vastaavat tarkasti annettua hakutermiä.

Seuraa ja optimoi tehokkaiden raporttien avulla

Shopping-tuotemainonta mahdollistaa myös mainonnan tehokkaan seurannan ja optimoinnin tarkkojen raporttien avulla. MyCashflow-verkkokaupan hallintapaneelissa näet Shopping-kampanjoiden tehokkuusraportit, joista voit seurata mainonnan tehokkuutta, tuottoa ja kuluja kampajoittain tai tuotteittain.

Raporteista näet tuotteidesi tehokkuuden halutulla tarkkuudella ja voit esimerkiksi tutkia, kuinka monta yksittäistä klikkausta tietyn merkkiset kengät ovat tietyllä ajanjaksolla saaneet.

Tekoälyyn perustuva ja jatkuvasti oppiva hintatarjousten optimointi tekee Shopping-tuotemainonnasta tehokkaan työkalun verkkokaupan markkinointiin.

Tuotetiedot automaattisesti ajan tasalla

Googlen hyväksymä MyCashflow Tuotemainokset ‑integraatio huolehtii siitä, että verkkokauppasi tuotetiedot ovat ajan tasalla ja että tietojen muutokset päivittyvät aina Google Shopping-mainoksiisi saakka.

Kuvankaappaus Google-haun Shopping-välilehdestä. Shopping-mainokset näkyvät myös tavallisen ja kuvahaun tulosten yhteydessä.

Lue lisää Google Shoppingista ›

Luo ja hallinnoi Shopping-kampanjoita verkkokauppasi hallinnassa

MyCashflow'n natiivin integraation ansiosta hallitset tuotemainonnan kampanjoitasi suoraan verkkokauppasi hallintapaneelista. Näet hallinnassa myös Shopping-kampanjoiden tehokkuusraportit, jotta voit seurata kampanjoiden tuottoa ja kuluja. Integraatiota kehitetään yhdessä Googlen kanssa.

Voit luoda uusia Shopping-kampanjoita suoraan verkkokauppasi hallinnasta valitsemalla kampanjalle nimen, päiväbudjetin sekä kohdemaan. Kampanjasta riippuen voit sisällyttää siihen haluamasi tuotteet ja määritellä kampanja-ajan, jolloin kampanja on aktiivisena. Integraatio huolehtii, että kampanja-aikanakin tekemäsi tuotetietojen muutokset päivittyvät mainoksiisi asti.

Kampanjaraporteista voit seurata helposti Shopping-mainonnan tehokkuutta ja tuottoa kampanjoittain ja tuotteittain.

Esitetyt kuvat ovat kuvituskäyttöön tarkoitettuja mallikuvia ominaisuudesta. Lopullinen toteutus voi poiketa esitetyistä kuvituksista.

Hinnat ja saatavuus

Tarjoamme digimainonnan palveluita vain MyCashflow-verkkokauppa-asiakkaillemme. Ei aloitusmaksuja, ei kiinteitä kustannuksia. Palvelun hinta perustuu ainoastaan käytettyyn budjettiin sekä sen pohjalta laskettavaan palvelumaksuun.

Palvelumaksumme on 20 % kulutetusta mediabudjetistasi. Käyttöönotosta tai kampanjaan liittyvistä asiantuntijatöistä ei laskuteta erikseen. Palvelussa ei myöskään ole kiinteitä kustannuksia, eikä minimiaikoja. Jos päätät lopettaa kampanjan, niin sinulle ei tule enää kustannuksia.

Lue lisää digitaalisen mainonnan palveluista ›

Käyttöönotto

  1. Perusta MyCashflow-verkkokauppa ›
  2. Aktivoi laajennus verkkokauppasi hallinnassa
  3. Lue ja hyväksy palvelun ehdot
  4. Luo ja yhdistä tarvittavat tilit ohjatun toiminnon avulla

Pyydä tarjous tai kysy lisää

Lähetä yhteystietosi oheisella lomakkeella niin sinuun otetaan yhteyttä. Välitämme lomakkeella lähettämäsi tiedot kumppanillemme .

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietojesi käsittelyn sekä MyCashflow'n tietosuojaselosteen että tietosuojakäytäntöjen mukaisesti.