"Toivon että tulevaisuudessa Tokoi eCommerce kasvaa pohjoismaiden suurimmaksi alan erikoiskaupaksi, ja uskon että MyCashflow’n kanssa tämä tuleekin varmasti onnistumaan."
Vladimir Tokoi | Suojakalvotukku
MyCashflow’n Tuotemainokset-palvelun avulla voit yhdistää verkkokauppasi tuotevalikoiman Googlen Kauppiaskeskukseen ja markkinoida tuotteitasi älykkäiden Shopping-tuotemainosten avulla Googlen hakusivuilla ja mainosverkostoissa – suoraan MyCashflow-verkkokauppasi hallinnasta.
Google Shopping -tuotemainokset ovat Googlen hakutulosten yhteydessä ja mainosverkostoissa näkyviä visuaalisia tuotemainoksia, joiden avulla voidaan antaa lisää näkyvyyttä verkkokaupan tuotteille ja houkutella potentiaalisia asiakkaita ostoksille verkkokauppaan.
Google Shopping ‑tuotemainoksilla (engl. Google Shopping ads) tavoitat asiakkaita, jotka etsivät aktiivisesti tuotteitasi Googlen palveluista. Googlen Shopping-mainokset muodostetaan verkkokaupan tuotetietojen perusteella automaattisesti, mikä auttaa säästämään verkkokauppiaan arvokasta aikaa.
Shopping-mainonnan etuna esimerkiksi sosiaalisen median mainoksiin verrattuna on mainonnan oikea-aikaisuus: tuotemainoksia näytetään potentiaaliselle asiakkaalle juuri silloin kuin hän etsii Googlesta tietoa vastaavista tuotteista ja on selkeästi kiinnostunut niiden ostamisesta.
Google Shopping ‑tuotemainonnan avulla voit parantaa mainonnan tuottamien liidien laatua, sillä tuotemainosten yhteydessä esitettävät tuotekuvat sekä tuotetiedot helpottavat asiakkaita ostopäätöksen tekemisessä. Tuotemainokset auttavat tavoittamaan ostovalmiita asiakkaita juuri oikeaan aikaan.
Google-haun pääsivulla, Ostokset-välilehdellä ja muualla Googlen mainosverkostoissa näkyvät tuotemainokset sisältävät mainostettavien tuotteiden perustiedot: tuotekuvan, tuotenimen, tuotteen hinnan ja verkkokaupan nimen.
Kuvallisessa muodossa esitettävät mainokset kiinnittävät helposti kävijän huomion ja tuovat tuotteista kiinnostuneita asiakkaita suoraan omaan verkkokauppaan.
Parhaimmillaan Shopping-tuotemainokset auttavat jopa moninkertaistamaan mainonnan näkyvyyden, sillä hakutulossivulla voi näkyä kerrallaan useita Shopping-mainoksia omasta verkkokaupasta. Lisäksi Shopping-mainos ja tekstimainos voivat näkyä hakutuloksissa samanaikaisesti, mikäli ne vastaavat tarkasti annettua hakutermiä.
Alykkääksi suunniteltu Shopping-mainonta mahdollistaa mainonnan tehokkaan seurannan ja optimoinnin tarkkojen raporttien avulla. MyCashflow-verkkokaupan hallintapaneelissa näet Shopping-mainoskampanjoiden tehokkuusraportit, joista voit seurata mainonnan tehokkuutta, tuottoa ja kuluja kampajoittain tai tuotteittain.
Raporteista näet tuotteidesi tehokkuuden halutulla tarkkuudella ja voit esimerkiksi tutkia, kuinka monta yksittäistä klikkausta tietyt tuotteet ovat halutulla ajanjaksolla saaneet.
Tekoälyyn perustuva ja jatkuvasti oppiva hintatarjousten optimointi tekee Shopping-tuotemainonnasta tehokkaan työkalun verkkokaupan markkinointiin. Maksimitulokset-kampanjoiden (ent. Älykkäät Shopping-kampanjat) avulla tavoitat ostovalmiita asiakkaita juuri oikeaan aikaan ja ohjaat laadukkaita liidejä ostoksille verkkokauppaasi.
Googlen hyväksymä MyCashflow Tuotemainokset ‑integraatio huolehtii siitä, että verkkokauppasi tuotetiedot ovat aina ajan tasalla ja että tietojen muutokset päivittyvät aina Google Shopping -mainoksiisi saakka.
MyCashflow'n natiivin integraation ansiosta hallitset tuotemainonnan kampanjoitasi suoraan verkkokauppasi hallintapaneelista. Verkkokaupan tuotevalikoima yhdistetään Google-tuotesyötteen avulla suoraan Googlen Kauppiaskeskukseen, joten automaattisesti luotavat Shopping-mainokset eivät vaadi manuaalista mainossisältöjen luomista ja hallintaa.
Näet verkkokauppasi hallinnassa myös Shopping-mainoskampanjoiden tehokkuusraportit, jotta voit seurata kampanjoiden tuottoa ja kuluja. Integraatiota kehitetään yhteistyössä Googlen kanssa.
Esitetyt kuvat ovat kuvituskäyttöön tarkoitettuja mallikuvia ominaisuudesta. Lopullinen toteutus voi poiketa esitetyistä kuvituksista.
Tarjoamme Shopping-mainonnan ja muita digimainonnan palveluita vain MyCashflow-verkkokauppa-asiakkaillemme. Ei aloitusmaksuja, ei kiinteitä kustannuksia. Palvelun hinta perustuu ainoastaan käytettyyn budjettiin sekä sen pohjalta laskettavaan palvelumaksuun.
Palvelumaksumme on 20 % kulutetusta mediabudjetistasi. Käyttöönotosta tai kampanjaan liittyvistä asiantuntijatöistä ei laskuteta erikseen. Palvelussa ei myöskään ole kiinteitä kustannuksia, eikä minimiaikoja. Jos päätät lopettaa kampanjan, niin sinulle ei tule enää kustannuksia.