Pikastartti: Avaa MyCashflow-verkkokauppa työpajassa🔥  Lue lisää ›
Poistuva
Tulossa
Uusi 🔥

Tuotemainokset

MyCashflow’n Tuotemainokset-laajennuksen avulla voit yhdistää verkkokauppasi tuotevalikoiman Googlen Kauppiaskeskukseen ja markkinoida tuotteitasi tuotetietoon pohjautuvien Shopping-, Search- ja Display-mainosten avulla Googlen hakusivuilla ja mainosverkostoissa – suoraan verkkokauppasi hallinnasta.

Tavoita ostovalmiita asiakkaita oikeaan aikaan

Google Shopping -tuotemainokset (Google Shopping Ads) ovat Googlen hakutulosten yhteydessä ja mainosverkostoissa näkyviä visuaalisia tuotemainoksia, joiden avulla voidaan antaa lisää näkyvyyttä verkkokaupan tuotteille ja houkutella potentiaalisia asiakkaita ostoksille verkkokauppaan.

Google Shopping ‑tuotemainoksilla tavoitat asiakkaita, jotka etsivät aktiivisesti tuotteitasi Googlen palveluista. Älykkäät tuotemainokset muodostetaan verkkokaupan tuotetietojen perusteella automaattisesti, mikä auttaa säästämään verkkokauppiaan aikaa.

Shopping-mainonnan etuna esimerkiksi sosiaalisen median mainoksiin verrattuna on mainonnan oikea-aikaisuus: tuotemainoksia näytetään potentiaaliselle asiakkaalle juuri silloin kuin hän etsii Googlesta tietoa vastaavista tuotteista ja on selkeästi kiinnostunut niiden ostamisesta.

Hanki osuvampia liidejä Tuotemainoksilla

Google Shopping ‑tuotemainonnan avulla voit parantaa mainonnan tuottamien liidien laatua, sillä tuotemainosten yhteydessä esitettävät tuotekuvat sekä tuotetiedot helpottavat asiakkaita ostopäätöksen tekemisessä. Tuotemainokset auttavat tavoittamaan ostovalmiita asiakkaita juuri oikeaan aikaan.

Tekoälyyn perustuva ja jatkuvasti oppiva hintatarjousten optimointi tekee tuotemainonnasta tehokkaan työkalun verkkokaupan markkinointiin.

Lisää näkyvyyttä verkkokaupan tuotteille

Google-haun pääsivulla, Ostokset-välilehdellä ja Googlen mainosverkostoissa näkyvät tuotemainokset sisältävät mainostettavien tuotteiden perustiedot: tuotekuvan, tuotenimen, tuotteen hinnan ja verkkokaupan nimen. Kuvallisessa muodossa esitettävät mainokset kiinnittävät helposti huomion ja tuovat kiinnostuneita kävijöitä ostoksille verkkokauppaan.

Shopping-tuotemainokset voivat auttaa jopa moninkertaistamaan mainonnan näkyvyyden, sillä hakutulossivulla voi näkyä kerrallaan useita Shopping-mainoksia verkkokaupastasi. Lisäksi Shopping-mainos ja tekstimainos voivat näkyä hakutuloksissa samanaikaisesti, mikäli ne vastaavat tarkasti annettua hakutermiä.

Hyödynnä Maksimitulokset-kampanjoita

Maksimitulokset-kampanjat (ent. Älykkäät Shopping-kampanjat) ovat helppo, automaattinen ja tuloksellinen kampanjamuoto verkkokaupoille. Maksimitulokset-kampanjoiden avulla tavoitat ostovalmiita asiakkaita oikeaan aikaan ja ohjaat laadukkaita liidejä ostoksille verkkokauppaasi Googlen kaikista kanavista.

Maksimitulokset-kampanjat auttavat parantamaan ja optimoimaan tuloksia valitsemiesi konversiotavoitteiden mukaisesti. Kampanjoissa hyödynnetään Googlen tekoälyä esimerkiksi hintatarjousten tekemisessä, budjetin optimoinnissa sekä yleisöjen ja mainosaineistojen valinnassa. Lue lisää.

Seuraa ja optimoi tehokkaiden raporttien avulla

Tuotemainonta mahdollistaa mainonnan tehokkaan seurannan ja optimoinnin tarkkojen raporttien avulla. MyCashflow'n hallinassa näet mainoskampanjoiden tehokkuusraportit, joista voit seurata mainonnan tehokkuutta, tuottoa ja kuluja kampajoittain tai tuotteittain.

Raporteista näet tuotteidesi tehokkuuden halutulla tarkkuudella ja voit esimerkiksi tutkia, kuinka monta yksittäistä klikkausta tietyt tuotteet ovat halutulla ajanjaksolla saaneet.

Tuotetiedot automaattisesti ajan tasalla

Googlen hyväksymä MyCashflow Tuotemainokset ‑integraatio huolehtii siitä, että verkkokauppasi tuotetiedot ovat aina ajan tasalla ja että tietojen muutokset päivittyvät aina Google Shopping -mainoksiisi saakka. Lue lisää Google Shoppingista ›

Kuvankaappaus Google-haun Shopping-välilehdestä. Shopping-mainokset näkyvät myös tavallisen ja kuvahaun tulosten yhteydessä.

Luo ja hallinnoi kampanjoita verkkokauppasi hallinnassa

Jotta mainoskampanjoiden hallinta ja seuraaminen olisi mahdollisimman sujuvaa, MyCashflow'ssa voit tehdä kaikki tarvittavat toimenpiteet oman verkkokauppasi hallinnassa. Aloita tuotemainonta ohjatun toiminnon avulla, luo uusia mainoskampanjoita, seuraa kampanjoiden tehokkuutta ja tee haluamasi muutokset kampanjoihin – kaikki samassa paikassa.

Verkkokaupan tuotevalikoima yhdistetään Google-tuotesyötteen avulla suoraan Googlen Kauppiaskeskukseen, joten automaattisesti luotavat tuotemainokset eivät vaadi manuaalista mainossisältöjen luomista ja hallintaa.

Näet verkkokauppasi hallinnassa myös mainoskampanjoiden tehokkuusraportit, jotta voit seurata kampanjoiden tuottoa ja kuluja. Integraatiota kehitetään yhteistyössä Googlen kanssa.

Voit luoda uusia Shopping-mainoskampanjoita suoraan verkkokauppasi hallinnasta valitsemalla kampanjalle nimen, päiväbudjetin sekä kohdemaan. Kampanjasta riippuen voit sisällyttää siihen haluamasi tuotteet ja määritellä kampanja-ajan, jolloin kampanja on aktiivisena. Integraatio pitää huolen siitä, että kampanja-aikanakin tekemäsi tuotetietojen muutokset päivittyvät mainoksiisi asti.
Kampanjaraporteista voit seurata helposti Shopping-mainonnan tehokkuutta ja tuottoa kampanjoittain ja tuotteittain.

Esitetyt kuvat ovat kuvituskäyttöön tarkoitettuja mallikuvia ominaisuudesta. Lopullinen toteutus voi poiketa esitetyistä kuvituksista.

Hinnat ja saatavuus

Tuotemainokset-laajennuksen hinta on 99 €/kk (Hintaan lisätään alv. 24 %.). Hinta on kauppaversiokohtainen. Maksu laskutetaan verkkokaupan kuukausimaksun yhteydessä.

Palvelu sisältää tuotteiden Googlen verkostossa mainostamiseen tarvittavat integraatiot, kauppaversiokohtaiset tuotesyötteet sekä hallintatyökalun ominaisuudet mainoskampanjoiden hallintaan ja raportointiin.

Hinta ei sisällä Google-mainosbudjetteja, vaan Google veloittaa mainosbudjettien kulutuksen erikseen. Voit lopettaa palvelun käytön koska tahansa keskeyttämällä mainoskampanjasi ja poistamalla laajennuksen käytöstä.

Käyttöönotto

  1. Perusta MyCashflow-verkkokauppa ›
  2. Aktivoi laajennus verkkokauppasi hallinnassa
  3. Lue ja hyväksy palvelun ehdot
  4. Luo ja yhdistä tarvittavat tilit ohjatun toiminnon avulla

Perusta menestyvä verkkokauppa – kokeile 30 päivää maksutta

Aloita kokeilujakso ›Kysy lisää ›
"Toivon että tulevaisuudessa Tokoi eCommerce kasvaa pohjoismaiden suurimmaksi alan erikoiskaupaksi, ja uskon että MyCashflow’n kanssa tämä tuleekin varmasti onnistumaan."
  • Vladimir Tokoi | Suojakalvotukku