MyCashflow’ssa voit edistää myyntiä lisäämällä verkkokauppaan tyylikkäitä bannereita – joko staattisina tai vaihtuvina mainosbannereina.
Verkkokaupan sisäiset mainosbannerit tarjoavat verkkokauppiaalle lukuisia käyttökohteita – niiden avulla voidaan kertoa esimerkiksi meneillään olevista kampanjoista, kaupan kiinnostavimmista tarjouksista, suosituimmista tuoteryhmistä tai sesonkituotteiden loppuunmyynneistä.
Bannereiden avulla kävijä saa tietää, mitä kiinnostavaa kaupassa on juuri sillä hetkellä meneillään. Verkkokauppiaan kannalta bannerit ohjaavat kävijää esimerkiksi kampanjasivuille, mikä osaltaan edistää kaupan myyntiä.
Bannerit ovat yleinen ja hyödyllinen mainontakeino verkkokaupassa, joten niiden käyttöön kannattaa panostaa. Bannereiden hyödyntäminen antaa kävijälle kaupasta helposti aktiivisen ja suositun mielikuvan, mikä osaltaan vahvistaa myös luottamusta verkkokauppaa kohtaan.
Bannereita hallitaan MyCashflow’n hallintatyökalussa, sivulla Sisällöt > Bannerit.
Jotta verkkokaupassa voidaan esittää bannereita, kaupan teemaan on luotava banneripaikkoja, eli ennalta määrättyjä sijainteja, joissa näytetään tiettyjä bannereita tai banneriryhmiä. Banneripaikkojen luominen edellyttää kaupan teeman HTML/CSS/JavaScript -tiedostojen muokkaamista. Jos sinulla ei ole kokemusta näistä kielistä, ota asia puheeksi teeman suunnittelijan tai MyCashflow'n asiakaspalvelun kanssa.
Lue ohjeet bannereiden luontiin MyCashflow’n tukisivustolla.
Bannerit ovat käytettävissä kaikissa maksullisissa MyCashflow-palvelupaketeissa.