Kampanja: Verkkokauppa vuodeksi -50 % 💎 Tartu kampanjaan ›
Tulossa
Uusi 🔥

Palautusten ja vaihtojen käsitteleminen

Käsittele verkkokauppasi palautukset ja vaihdot MyCashflow’n tilausnäkymässä. Voit helposti käsitellä ja palauttaa joko koko tilauksen, yksittäisen lähetyksen tai yksittäisen tuotteen.

Käsittele palautukset ja vaihdot verkkokaupan hallinnassa

Verkkokaupan palautukset ja vaihdot voit käsitellä oman verkkokaupan hallinnasta löytyvässä tilausnäkymässä. Tarpeen mukaan voit käsitellä ja palauttaa joko koko tilauksen tai ainoastaan yksittäisen lähetyksen tai yksittäisen tuotteen.

Voit käsitellä palautuksia ja vaihtoja myös arkistoitujen tilausten kohdalla. Tällöin muutoksia ei kirjata samaan tilaukseen, vaan verkkokauppaan luodaan uusi palautustilaus, joka sisältää muutokset aiempaan tilaukseen.

Jotta saat arvokasta palautetta tilaukseen liittyen, tuotepalautuksille ja vaihdoille voidaan palautuslomakkeella kirjata palautuksen tai vaihdon syy.

Kadonneiden tuotteiden ja vaihdottomien reklamaatioiden käsittely

Mikäli tilauksen tuotteita on lähetettävä asiakkaalle uudelleen ilman että tuote vaihdetaan, esimerkiksi katoamistapauksesta johtuen, voit lisätä samalle tilaukselle uuden lähetyksen tätä varten. 

Ohjeet palautusten ja vaihtojen käsittelyyn

Lue tarkat ohjeet palautusten, vaihtojen ja vaihdottomien reklamaatioiden käsittelyyn MyCashflow’n ohjesivustolta.

Sisältyvyys palvelupakettiin

Ominaisuus sisältyy kaikkiin maksullisiin MyCashflow-palvelupaketteihin.