Verkkokauppojen markkinat Suomen ulkopuolella ovat valtavat, mutta miten ne oikein valloitetaan? Opas tarjoaa arvokasta tietoa siitä, miten omaa verkkokauppaa voi laajentaa kansainvälisille markkinoille, kuinka MyCashflow taipuu kansainväliseen kaupankäyntiin ja mitä asioita verkkokaupan kansainvälistymisessä tulee erityisesti huomioida.
Verkkokaupan laajentaminen kansainvälisille markkinoille on luontevaa, sillä myynti verkossa luo jo lähtökohtaisesti erinomaisen pohjan kansainvälistymistä varten. Verkossa myyntiä voi tehdä kätevästi valtioiden välisten rajojen yli – välittämättä siitä, missä maassa ostajat fyysisesti sijaitsevat tai mihin aikaan he haluavat asioida verkkokaupassa.
Internetin ansiosta suuretkin kansainväliset asiakasryhmät ovat verrattain helposti tavoitettavissa ja potentiaali verkkokaupan kasvulle on periaatteessa rajaton. Ja mikä parasta, globaalisti ajateltuna verkkokaupan kasvu on vasta pääsemässä kunnolla vauhtiin.
Suomessa toimivalle verkkokaupalle tämä on valtava etu, sillä kotimaamme markkina on globaalilla mittakaavalla suhteellisen pieni ja rajallinen. Verkkokaupan laajentaminen ulkomaille kasvattaa siis valtavasti potentiaalisten asiakkaiden määrää.
Tässä oppaassa kerromme, mitä verkkokaupan kansainvälistymisessä tulee huomioida, kuinka MyCashflow taipuu kansainväliseen kaupankäyntiin ja mikä on onnistumisen ydin uusien markkina-alueiden valloituksessa.
Oppaassa käydään läpi kaikki tärkeimmät kansainväliseen myyntiin liittyvät asiat: mm. maksu- ja toimitustapojen valinta, kielikysymykset, hinnoittelu, verotukseen liittyvät asiat, verkkokaupan lokalisointi kohdemarkkinan mukaisesti sekä kaupan markkinointi uudella kohdealueella.
Opas tarjoaa arvokkaita käytännön vinkkejä siihen, miten voit luoda MyCashflow-verkkokauppapalvelun avulla kansainvälisiä asiakkaitasi varten luotettavan, turvallisen ja houkuttelevan kauppapaikan, joka tarjoaa vähintään yhtä laadukkaan asiakaskokemuksen kuin heidän kotimaiset verkkokauppansa.
Täytä oheinen lomake – opas toimitetaan sähköpostiisi.