Koska vaate- ja muotikaupoissa myytäviä tuotteita on yleensä paljon, tuotteiden hallinnan on syytä olla helppoa. MyCashflow’n selkeän ja informatiivisen hallintapaneelin ansiosta pysyt aina ajan tasalla siitä, mitä verkkokaupassasi tapahtuu. Suomenkielisen hallintapaneelin avulla voit hallita tuotevalikoimaa, käsitellä tilauksia, analysoida raportteja ja hallita verkkokaupan maksu- ja toimituspalveluita kätevästi yhdestä paikasta.
Muotikaupan sisältämien tuotteiden pitämiseksi järjestyksessä voit kätevästi vetää ja pudottaa tuotteet MyCashflow’n hallintapaneelissa haluttuihin tuoteryhmiin ja kampanjoihin. Samalla tavoin voit helposti määritellä vaatekaupan tuotteille niille sopivat tuotemerkit ja toimittajat. Varastohälytyksiä hyödyntämällä saat tiedon tuotteen loppumisesta valitsemallasi hälytysrajalla.
MyCashflow sisältää lukuisia valmiiksi integroituja logistiikkapalveluita, joiden avulla voit tarjota asiakkaillesi markkinoiden suosituimmat ja luotetuimmat toimitustavat. Integraatioiden avulla välität toimitustiedot automaattisesti kuljetusyhtiöille ja tulostat valmiiksi täytetyt osoitekortit napin painalluksella. Logistiikkapalveluiden, kuten Postin, Matkahuollon, DHL:n ja DB Schenkerin toimitustavoista löydät aina sopivat toimitustavat lähetyksillesi – kotimaan lisäksi myös ulkomaille.
Toimitusten lisäksi myös tuotepalautukset onnistuvat MyCashflow’ssa helposti: palveluun valmiiksi integroitujen logistiikkapalvelujen, kuten Shipitin, Unifaunin ja Posti SmartShipin avulla on mahdollista luoda tilaukselle automaattisesti palautuskortit, jotka voi lähettää asiakkaille toimitusten yhteydessä. MyCashflow’ssa voit myös vähentää tuotepalautusten määrää antamalla myytävästä tuotteesta mahdollisimman informatiivisen kuvan tarkkojen tuotetietojen, kokotaulukkojen, kuvien ja videoiden avulla.
MyCashflow’n kauppaversioita hyödyntämällä verkkokaupan toimitus- ja maksutavat voidaan määrittää aina kohdemarkkinan tai asiakaskunnan mukaan – samoin kuin kaupan nimi, verkkotunnus, oletuskieli, oletusvaluutta sekä tuotteiden ja kampanjoiden näkyvyysasetukset. Kauppaversioiden ansiosta voit esimerkiksi luoda pelkästään jälleenmyyjille tarkoitetun verkkokaupan tai laajentaa kauppasi myyntiä uuteen kohdemaahan. Verkkokaupan hallinnan helpottamiseksi kaikki eri kauppaversiot voivat käyttää samaa tuotevalikoimaa sekä varastoa.
Kätevä keino verkkokaupan myynnin lisäämiseksi ja palvelun parantamiseksi on tarjota asiakkaalle tuotesuosituksia, jotka voivat olla esimerkiksi yhteensopivia tai samankaltaisia tuotteita. Tuotesuosituksissa voidaan hyödyntää erilaisia lisämyyntitekniikoita, kuten ristiinmyyntiä, jonka avulla voidaan kasvattaa tilauksen arvoa ja tarjota samalla parempaa palvelua asiakkaalle. MyCashflow’n hallinnassa voit määrittää ristiinmyyntejä esimerkiksi yhteensopivien, samankaltaisten ja usein yhdessä ostettujen tuotteiden avulla.
Mahdollisuus luoda verkkokaupan tuotteille erilaisia variaatioita helpottaa tuotteiden hallintaa ja parantaa asiakaskokemusta, sillä tuotevariaatioiden avulla tuotteiden erilaiset mallit, värit ja kokovaihtoehdot voidaan erotella helposti toisistaan. Tästä ominaisuudesta on hyötyä nimenomaan vaatekaupan perustamisen kannalta, koska vaatteiden eri väri- ja kokovaihtoehdoille voidaan määrittää omat variaationsa. MyCashflow’ssa tuotevariaatioiden määrää ei ole rajattu, joten voit hyödyntää niitä täysin vapaasti.
MyCashflow’n sisältämät tuoteominaisuudet helpottavat verkkokaupassa asiointia tarjoamalla asiakkaille mahdollisuuden suodattaa verkkokaupan tuotteita haluttujen tuoteominaisuuksien perusteella ja näin ollen löytää tuotevalikoiman joukosta juuri asiakkaita kiinnostavat tuotteet – esimerkiksi juuri tietyn väriset tai haluttua kokoa olevat vaatteet.