Siirrä verkkokauppasi helposti MyCashflow'lle!
Lue lisää
Icon Rounded Arrow White - BRIX Templates
Toimialakohtaiset ratkaisut

Perusta kosmetiikkaan keskittyvä verkkokauppa

Myy meikkejä, ihonhoitotuotteita, hiuskosmetiikkaa ja tuoksuja sujuvasti kaikissa kanavissa – verkkokaupassa, myymälässä, pop-upeissa ja messuilla. Kasvata verkkokauppaa tuotesuositusten, tuotepakettien, kampanjoiden ja tuotesuodattimien avulla – ja tarjoa ostokokemus, joka tuo asiakkaat takaisin yhä uudelleen.

Kädessä kännykkä jossa auki MyCasflow-verkkokauppa

Myynnin edistämisen työkalut sisään­rakennettuina

Kokoa tuotepaketteja kiinnostavimmista tuotteista

Tuotepakettien avulla voit kasvattaa keskiostoksen arvoa ja tarjota asiakkaille yhteensopivista tuotteista koostuvia yhdistelmiä – vieläpä yksittäistuotteita edullisemmalla kokonaishinnalla. Kosmetiikkakaupassa samaan tuotepakettiin voi koostaa esimerkiksi kuorintavoiteen, kasvonaamion ja päivävoiteen – ja hiustenhoitopakettiin voi sisällyttää shampoon, hoitoaineen, hiusnaamion ja hiuslakan.

Hyödynnä kampanjoita ja alennuksia myynnin edistämisessä

Kampanjat ovat tehokkaita myynninedistämiskeinoja, joiden avulla houkuttelet uusia ja aktivoit vanhoja asiakkaita ostoksille verkkokauppaan. Kampanjoiden avulla voit tarjota verkkokaupan asiakkaille tuotealennuksia, määräalennuksia, ilmaisia toimituksia tai tilauksen loppusummaan kohdistuvia alennuksia.

Suosittele tuotteita kävijöille – ja lisää kauppasi myyntiä

MyCashflow’ssa voit helposti hyödyntää tuotesuosituksia verkkokauppasi myynnin edistämisessä. Tyypillisiä verkkokaupan tuotesuosituksia ovat esimerkiksi samankaltaiset ja yhteensopivat tuotteet, tuoteryhmien suosituimmat tuotteet tai kauppiaan itse asiakkailleen suosittelemat tuotteet.

Kosmetiikkakaupassa voit suositella asiakkaalle huulipunan lisäksi saman sarjan huulikiiltoa ja meikkikynää – tai parranajogeelin lisäksi partaterää ja after shave -voidetta. Tuotesuositukset toimivat lisämyyntitekniikoina, jotka kasvattavat tilausten arvoa ja parantavat niiden kannattavuutta.

MyCashflow’n ominaisuudet tukevat yrityksesi kasvua

Vaikuta ostopäätökseen mielikuvien avulla

Ostopäätöksen helpottamiseksi verkkokaupassa on tärkeää panostaa laadukkaisiin, isokokoisiin valokuviin, jotka antavat mahdollisimman kattavan mielikuvan tuotteesta – mielellään useasta eri kuvakulmasta. MyCashflow’ssa voit helposti lisätä laadukkaita tuotekuvia, tuotekuvauksia ja tuotevideoita, jotka informoivat ja sitouttavat asiakkaita sekä kannustavat ostamaan. Hyvät tuotekuvat lisäävät tuotteen houkuttelevuutta ja lisäävät luottamusta verkkokauppaa kohtaan asiakkaan silmissä.

Helpota tuotteiden löytymistä tuotesuodattimien avulla

MyCashflow-verkkokaupassa voidaan näyttää tuotesuodattimia, joiden avulla kävijä voi suodattaa tuotteita haluttujen ominaisuuksien mukaan – ja siten löytää nopeasti juuri häntä kiinnostavat tuotteet koko tuotevalikoiman joukosta. Kosmetiikkaa myyvässä verkkokaupassa tuotesuodattimien avulla voidaan etsiä tuotteita esimerkiksi ihotyypin tai hiustyypin perusteella. MyCashflow’ssa voit helposti luoda tuotesuodattimia esimerkiksi tuoteryhmän, tuotemerkin ja materiaalin mukaan.

Luo rajattomasti variaatioita myytäville tuotteille 

MyCashflow-verkkokaupassa voit helposti luoda tuotteille useita erilaisia variaatioita, mikä helpottaa tuotehallintaa ja auttaa kävijöitä löytämään juuri etsimänsä tuotteet.

Tuotevariaatioiden avulla verkkokaupan tuotteiden erilaiset mallit, väri- ja kokovaihtoehdot on helppo erotella toisistaan. Kosmetiikkakaupassa voit luoda omat tuotevariaatiot esimerkiksi saman tuotesarjan erikokoisille tai erivärisille tuotteille. MyCashflow’ssa tuotevariaatioiden määrää ei ole rajattu, joten voit hyödyntää niitä täysin vapaasti.

Kaikki, mitä tarvitset sujuvaan verkkokauppaan

Mukana kaikki suosituimmat maksuvälittäjät

Lisää verkkokauppaasi markkinoiden suosituimmat maksutavat helppokäyttöisten laajennusten avulla. Suomalaisten tuntemat maksupalvelut, kuten Klarna ja Paytrail sisältävät kaikki kotimaan luotetuimmat maksutavat ja kansainvälisessä verkkokaupassa voit hyödyntää esimerkiksi MultiSafepayn, PayPalin tai Maksekeskuksen monipuolista maksutapavalikoimaa.

Sujuvat toimitukset Suomeen ja ulkomaille

MyCashflow’n logistiikkapalvelut, kuten Shipit, PostNord ja Omaposti Pro tarjoavat markkinoiden suosituimmat toimitustavat, joista jokainen asiakas voi valita mieleisensä. Ulkomaille myytäessä voit hyödyntää esimerkiksi DB Schenkerin tai DHL:n kattavaa toimitustapavalikoimaa. Logistiikkapalvelujen ansiosta toimitustiedot välitetään automaattisesti kuljetusyhtiöille ja voit tulostaa valmiiksi täytetyt osoitekortit napin painalluksella.

Myy tuotteita myymälässä MyCashflow Kassan avulla

Kun haluat myydä tuotteita verkkokaupan lisäksi myös myymälässä, myyntipisteissä tai messuilla, MyCashflow Kassa sisältää kaiken tarvittavan myyntiä varten.

MyCashflow’n sisäänrakennettu kassajärjestelmä on tarjoaa täydellisen yhteensopivuuden verkkokaupan ja maksupäätteen välille, minkä ansiosta varastosaldot, tuotetiedot, hinnat, kampanjat ja asiakastiedot pysyvät aina ajan tasalla kaupan hallintapaneelissa. ‍

Palveluun sisältyy langaton ja nopea maksupääte, jonka avulla asiakas voi maksaa ostoksensa juuri haluamallaan tavalla.

Lue lisää: MyCashflow Kassa – myymälän kassajärjestelmä

Aloita oma menestystarinasi MyCashflow’n avulla

Valitse tyylikäs ilmaisteema – tai tilaa juuri haluamasi ulkoasu

MyCashflow sisältää useita maksuttomia ulkoasuteemoja, joiden värivariaatiosta voit valita kosmetiikkakaupallesi sopivan ilmeen. Ylläpidetyt valmisteemat sisältävät kaikki tärkeimmät verkkokaupan ominaisuudet ja takaavat sujuvan asiointikokemuksen verkkokauppasi asiakkaille. Mikäli haluat luoda verkkokauppaan kustomoituja toiminnallisuuksia tai täysin yksilöllisen ulkoasun, osaava projektituotantomme toteuttaa verkkokauppaan kaikki haluamasi toiveet.

Kaikki verkkokaupan toiminnot samassa hallintapaneelissa

Jotta verkkokaupan hallinta olisi mahdollisimman sujuvaa, MyCashflow sisältää kaikki olennaiset toiminnot samassa helppokäyttöisessä hallintapaneelissa. Keskitetyn hallinnan ansiosta hoidat verkkokaupan päivittäisiä rutiineja, muokkaat tuotetietoja ja käsittelet tilauksia käden käänteessä. Verkkokaupan kasvun tukemiseksi MyCashflow’n hallintatyökalusta löydät myös sisäänrakennetut myynninedistämis- ja markkinointityökalut, joita hyödyntämällä nostat verkkokaupan myyntiä uudelle tasolle.

Digimainonta verkkokaupan kasvun tukena

MyCashflow on suunniteltu tukemaan yrityksesi verkkokaupan kasvua. Asiakasmäärien kasvun tueksi tarjoamme hakusanamainonnan, Google Display-­mainonnan sekä Google Shopping -tuotemainonnan palveluita kokonaispalveluna, joka kattaa kaiken tarvittavan: tekniset työkalut, mainonnan hallinnan sekä sertifioitujen asiantuntijoidemme tuen mainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Digimainonnan palvelun saat käyttöösi oman verkkokauppasi hallinnasta löytyvän Tuotemainokset-laajennuksen avulla. Lue lisää.

Aloita menestystarinasi verkossa – nyt ensimmäinen kuukausi 0 €!