Kaikki blogit
Asiakastarinat
Julkaistu
3.6.2022

Dinox luottaa MyCashflow'hun sekä verkkokaupassa että myymälässä

Liikunta- ja kuntoiluvälineisiin erikoistunut Dinox Sport Oy haluaa omalla yritystoiminnallaan kannustaa liikunnalliseen elämäntyyliin. Yritys valmistaa laadukkaita liikuntavälineitä Dinox-tuotemerkillä sekä jälleenmyy maailman johtavien brändien kuntoiluvälineitä MyCashflow'n avulla – sekä verkossa että myymälässä.

Liikunta- ja kuntoiluvälineitä myyvän Dinox Sport Oy:n tarina alkoi reilut 10 vuotta sitten, jolloin yrityksen perustaja, Toni Kuusisto, kehitti puolapuita nykyaikaan sekä muita oman kehon painoharjoitteluun sopivia välineitä. Liikeideana on tarjota yrityksen asiakkaille toiminnalliset, kestävät ja laadukkaat liikuntavälineet. 

– Haluamme olla mukana asiakkaidemme projekteissa läpi koko liikuntavälineiden elinkaaren ja tarjota jo alkuvaiheessa asiantuntemustamme asiakkaiden projekteihin, Dinoxin hallinnon ja myynnin parissa työskentelevä Jaakko Finne kertoo.

Verkkokauppa on erittäin keskeinen osa Dinoxin liiketoimintaa. Pääosa kuluttaja-asiakkaistamme tekee tilauksen verkkokaupan kautta ja silloin verkkokaupalta tarvitaan toimintavarmuutta, luotettavuutta ja riittävää informaatiota. 

MyCashflow tuli mukaan toimintaamme vuonna 2018 ja siitä alkoi yrityksen kasvuvaihe, johon tietysti vaikuttivat myös muut tehdyt toimenpiteet. MyCashflow’n kautta meillä on ollut verkkokaupan lisäksi Google-mainontaa. Olemme saaneet myös datanseurannan ja myynnin seurannan uudelle tasolle. 

Dinoxin hallinnon ja myynnin parissa työskentelevä Jaakko Finne kertoo, että verkkokauppa on ollut keskeisessä roolissa yrityksen kasvu-uralla.

MyCashflow’n kokonaisvaltainen palvelu saa kiitosta

Kaiken kaikkiaan Finne kiittelee MyCashflow’n roolia osana yrityksen kasvutarinaa.

– MyCashflow’lla on ollut keskeinen rooli yrityksemme tukitoimintona. Luotettava, toimiva ja asiakaslähtöinen verkkokauppa on meille tärkeä, Finne toteaa.

Finne on tyytyväinen siihen, että MyCashflow on tarjonnut yritykselle kokonaisvaltaisen verkkokaupparatkaisun, johon sisältyy integroitu kassajärjestelmä myymälämyyntiin. 

– Meillä on verkkokaupan lisäksi myymälätoimintaa ja MyCashflow’n kautta meillä on ollut kassamaksujärjestelmä, MyCashflow Kassa, verkkokaupan lisäksi. 

Tällä hetkellä Dinoxissa työskentelee 12 henkilöä ja kasvua haetaan uusilta markkina-alueilta. 

– Tulevaisuuden visiona on kasvattaa ja laajentaa liiketoimintaa ensin Pohjoismaiden markkinoille ja sen jälkeen laajemmalle alueelle. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, Finne kertoo.

Verkkokaupan lisäksi Dinox myy tuotteita myymälässä MyCashflow Kassan avulla.

Katso Dinoxin yritystarina videolla >

Tutustu Dinoxin verkkokauppaan >

Uusimmat blogit

Kokeile nyt jopa 30 päivää maksutta – aloita jo tänään!

Aloita kokeilujakso ›Kysy lisää ›
"Toivon että tulevaisuudessa Tokoi eCommerce kasvaa pohjoismaiden suurimmaksi alan erikoiskaupaksi, ja uskon että MyCashflow’n kanssa tämä tuleekin varmasti onnistumaan."
  • Vladimir Tokoi | Suojakalvotukku