Verkkokaupan kasvun mahdollistamiseksi MyCashflow sisältää monipuolisia ominaisuuksia myynnin edistämiseen.
Myynnin edistämiseksi voit tarjota verkkokaupassa tuotesuosituksia, eli kiinnostavaan tuotteeseen liittyviä yhteensopivia tai samankaltaisia tuotteita. Ristiinmyyntien luominen auttaa kasvattamaan tilausten keskimääräistä arvoa ja tarjoaa samalla parempaa palvelua asiakkaalle – esimerkiksi puhelimesta kiinnostuneelle kannattaa suositella myös suojakuoria ja langattomia kuulokkeita. MyCashflow’ssa voit määrittää ristiinmyyntejä yhteensopivien, samankaltaisten ja usein yhdessä ostettujen tuotteiden avulla.
Edistä elektroniikkakaupan myyntiä monipuolisten kampanjoiden avulla. MyCashflow’ssa voit luoda verkkokauppaan alennuksia juuri haluamillasi ehdoilla – luo tuotealennuksia, määräalennuksia tai tilauksen loppusummaan kohdistuvia alennuksia ja kerro niistä tyylikkäiden bannereiden avulla. Kampanjat houkuttelevat verkkokauppaan uusia asiakkaita ja antavat jo olemassa olevalle asiakaskunnalle aktiivisen ja suositun mielikuvan kaupasta.
MyCasflow’ssa voit helposti luoda tuotepaketteja, jotka tarjoavat asiakkaalle samalla kertaa useita kiinnostavia ja yhteensopivia tuotteita. Esimerkiksi televisioita myytäessä samaan tuotepakettiin voidaan sisällyttää myös kaiutinjärjestelmä ja television seinäteline – ja myydä tuotepakettia erikseen määritellyllä yhteishinnalla. Käytä mielikuvitusta ja hyödynnä tuotepaketteja myynnin lisäämisessä – helposti MyCashflow’n hallinnasta!
Kokonaisvaltainen palvelumme sisältää kaiken tarvittavan menestyvän ja asiakaslähtöisen verkkokaupan rakentamiseksi.
MyCashflow’n sisältämät tuoteominaisuudet helpottavat verkkokaupassa asiointia tarjoamalla mahdollisuuden suodattaa tuotteita haluttujen ominaisuuksien perusteella ja siten löytää tuotevalikoiman joukosta kiinnostavat tuotteet. Elektroniikkaan keskittyneessä verkkokaupassa tuotesuodattimet auttavat löytämään nopeasti esimerkiksi kaikki Applen ja Samsungin tuotteet – tai juuri tietyt puhelinmallit.
Verkkokaupassa mielikuvilla on iso rooli ostopäätöksessä. MyCashflow’ssa voit liittää tuotesivulle laadukkaita, isokokoisia valokuvia, jotka antavat mahdollisimman informatiivisen ja selkeän mielikuvan tuotteesta. Valokuvien lisäksi voit antaa tuotteesta kattavasti informaatiota esittelytekstillä ja videoilla, joita voit liittää tuotesivulle suoraan Youtubesta tai Vimeosta.
MyCashflow’ssa voit kätevästi luoda verkkokaupan tuotteille erilaisia variaatioita, mikä helpottaa tuotteiden hallintaa ja auttaa asiakkaita löytämään juuri oikeat tuotteet. Tuotevariaatioiden avulla esimerkiksi tuotteiden erilaiset mallit, väri- ja kokovaihtoehdot on helppo erotella toisistaan. MyCashflow’ssa tuotevariaatioiden määrää ei ole rajattu, joten voit hyödyntää niitä täysin vapaasti.
MyCashflow’ssa saat käyttöösi markkinoiden suosituimmat maksu- ja logistiikkapalvelut helppokäyttöisten laajennusten avulla.
MyCashflow sisältää kaikki suosituimmat maksupalvelut valmiina laajennuksina, jotta kaupan asiakkaat voivat valita sopivimmat maksutavat useiden eri maksunvälittäjien joukosta. Markkinoiden suosituimmat verkkomaksupalvelut, kuten Klarna, Paytrail tai Checkout sisältävät kaikki useita luotettuja maksutapoja. Kansainvälisessä myynnissä voit tarjota suuren valikoiman maksutapoja esimerkiksi hollantilaisen MultiSafepayn tai virolaisen Maksekeskuksen palveluiden kautta.
MyCashflow’sta löydät useita valmiiksi integroituja logistiikkapalveluita, joiden avulla tarjoat asiakkaillesi markkinoiden suosituimmat ja luotetuimmat toimitustavat. Valmiiden integraatioiden avulla toimitustiedot siirtyvät automaattisesti kuljetusyhtiöille ja valmiiksi täytettyjen osoitekorttien tulostaminen onnistuu napin painalluksella. Logistiikkapalveluiden, kuten Postin, Matkahuollon, DHL:n ja DB Schenkerin toimitustavoista asiakkaasi löytävät aina sopivat toimitustavat lähetyksille – myös ulkomaille toimitettaessa.
Toimitusten lisäksi myös tuotepalautukset onnistuvat MyCashflow’ssa vaivattomasti: integroitujen logistiikkapalvelujen, kuten Shipitin, Unifaunin ja Posti SmartShipin avulla tilaukselle luodaan automaattisesti palautuskortit, jotka voi lähettää asiakkaille toimitusten yhteydessä. MyCashflow’ssa voit myös ennakoivasti vähentää tuotepalautusten määrää antamalla myytävästä tuotteesta mahdollisimman informatiivisen kuvan tarkkojen tuotetietojen, kokotaulukkojen, kuvien ja videoiden avulla.
Kasvun mahdollistamiseksi voit luoda verkkokaupastasi useita eri kauppaversioita ja myydä tuotteita MyCashflow Kassan avulla myymälässä, myyntipisteissä ja messuilla.
Koska elektroniikkakaupassa myytäviä tuotteita on tyypillisesti paljon, tuotteiden hallinta on syytä olla helppoa. MyCashflow’n selkeän ja intuitiivisen hallintapaneelin ansiosta pysyt aina perillä siitä, mitä verkkokaupassa tapahtuu. Suomenkielisen hallintapaneelin avulla hallitset kaupan tuotteita, käsittelet kaupan tilauksia, analysoit raportteja ja hallitset maksu- ja toimituspalveluita – kätevästi yhdestä paikasta.
Verkkokaupan kasvun tueksi MyCashflow’ssa voit luoda eri kohdemarkkinoille ja asiakasryhmille suunnattuja kauppaversioita, joissa kaupan toimitus- ja maksutavat voidaan määrittää kohdemarkkinan mukaan – kuten myös kaupan nimi, verkkotunnus, oletuskieli, oletusvaluutta sekä tuotteiden ja kampanjoiden näkyvyysasetukset. Voit luoda esimerkiksi jälleenmyyjille tarkoitetun verkkokaupan tai laajentaa kauppasi myyntiä uuteen kohdemaahan. Hallinnan helpottamiseksi kaikki kauppaversiot voivat käyttää samaa tuotevalikoimaa ja varastoa.
Jotta tuotteiden myynti onnistuu verkkokaupan lisäksi myös myymälässä, myyntipisteissä ja messuilla, olemme kehittäneet siihen ratkaisun – MyCashflow Kassan. MyCashflow’n sisäänrakennettu kassajärjestelmä on suunniteltu tarjoamaan täydellinen yhteensopivuus verkkokaupan ja myymälän välille. Älykkään ja pilvipohjaisen kassan ansiosta kaupan varastosaldot, tuotetiedot, hinnat, kampanjat, asiakkaat, tilaukset ja raportit pysyvät aina ajan tasalla MyCashflow’n hallinnassa.