AutoFutur on Pohjoismaiden käytetyin järjestelmä korjaamoiden toiminnanohjaukseen. Integraation avulla voit siirtää esimerkiksi tuote- ja varastotiedot AutoFuturista MyCashflow-verkkokauppaan ja tilaukset MyCashflow’sta AutoFuturiin.
AutoFutur on moderni pilvipohjainen ohjelmisto, joka auttaa korjaamoja päivittäisissä rutiineissa. Ohjelmistoa kehitetään jatkuvasti yhteistyössä varaosa- ja korjaamoalan ammattilaisten kanssa. AutoFuturin ProFutur-versio on suunniteltu erityisesti keskisuurten ja isojen korjaamojen tarpeisiin.
AutoFutur pitää sisällään kaikki korjaamon ydintoiminnot: asiakaspalvelu hyödyntää ohjelmistoa ajanvarausten hallinnassa, työtilausten käsittelyssä, ajoneuvon vastaanotossa, kassa- ja laskutusmyynnissä ja varaosien hankinnassa. Korjaamohalli puolestaan kirjaa työt, varaosat ja muistiinpanot, kuittaa työajat ja informoi asiakasta työn valmistumisesta.
Toimiston osalta AutoFuturilla hoituvat taloushallinnon ja raportoinnin tehtävät, asiakkaan jälkihoidon ja markkinoinnin toimenpiteet sekä oman toiminnan analysointiin ja tehostamiseen liittyvät tehtävät.
SkyCoden toteuttaman integraation avulla voit siirtää muun muassa tuote- ja varastotiedot AutoFuturista verkkokauppaan sekä tilaukset verkkokaupasta AutoFuturiin. Yhteyden avaaminen järjestelmien välille auttaa säästämään arvokasta aikaa ja helpottaa liiketoiminnan hallintaa.
Tuotteiden siirto
Tuotteiden siirto AutoFuturista MyCashflow-verkkokauppaan sisältää tuotenimen, kuvauksen, varastosaldon, hinnan, painon ja tuotekoodin. Muita tietoja, kuten kampanjahinnat, voidaan myös määritellä siirtyväksi. Tuotevariaatioita ei ole mahdollista perustaa integraation yli, mutta olemassa olevia variaatioita voidaan päivittää.
Tuoterajaus on toteutettu AutoFuturin tuotekortin takaa löytyvällä valinnalla, joka kertoo integraatiolle, siirretäänkö tuote verkkokauppaan vai ei.
Tilausten ja toimitustapojen siirto
Tilaukset siirretään verkkokaupasta AutoFuturiin onnistuneen maksun jälkeen. Aloituskeskustelussa määritetään myyjänumero, mahdollinen toimituksen tuotekoodi ja toimituksen toimittajanumero. Toimitustavat ja niiden siirto käydään läpi aloituskeskustelussa.
Integraatio tukee kirjautuneena ja ei-kirjautuneena tilaamista.
Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.
Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.