Kampanja🔥 Verkkokauppa vuodeksi nyt -50 %. Lue lisää ›
Integraation toteuttaja:
Skycode

KoneFutur

KoneFutur on tehokas ja kokonaisvaltainen ohjelmistoratkaisu, joka on suunniteltu konealan ammattilaisten tarpeisiin. Integraation avulla voit siirtää tuote- ja varastotiedot KoneFuturista verkkokauppaan sekä tilaukset MyCashflow’sta KoneFuturiin.

KoneFutur on ammattilaisen valinta kone- ja varaosakauppaan

Kone- ja varaosakauppa sekä huoltotoiminta vaativat tuekseen tehokkaat tiedonhallinnan työkalut: tuote- ja hintainformaation tulee olla reaaliaikaista, ja tilausten sekä varastokyselyiden on tapahduttava ilman välivaiheita. ‍

KoneFutur on kehitetty varaosien, logistiikan ja huoltotöiden hallintaan sekä pienyritysten toiminnanohjaukseen. Ohjelmisto on suunniteltu erityisesti maatalous- ja metsäkoneliikkeille, veneliikkeille, pienkoneliikkeille, konekorjaamoille sekä moottoripyörä-, moottorikelkka- ja ATV-liikkeille.‍

Kokonaisvaltainen KoneFutur-ohjelmisto sisältää kaikki konekauppaa harjoittavan yrityksen yleiset toiminnot, kuten maahantuojien hinnastojen käsittelyn, laskutuksen ja myyntireskontran, liitännät kirjanpitoon, ostotilaukset ja varastonvalvonnan sekä korjaamotoiminnot ja ajanvarauksen.‍‍‍

Tietojen siirto KoneFuturin ja MyCashflow’n välillä

SkyCoden toteuttaman integraation avulla siirrät muun muassa tuote- ja varastotiedot KoneFuturista verkkokauppaan sekä tilaukset MyCashflow’sta KoneFuturiin. Yhteyden avaaminen järjestelmien välillä auttaa säästämään verkkokauppiaan aikaa ja helpottamaan liiketoiminnan hallintaa. 

Tuotteiden siirto 

Tuotteiden siirto KoneFuturista MyCashflow-verkkokauppaan sisältää tuotenimen, kuvauksen, varastosaldon, hinnan, painon ja tuotekoodin. Muita tietoja, kuten kampanjahinnat, voidaan myös määritellä siirtyväksi. Tuotevariaatioita ei ole mahdollista perustaa integraation yli, mutta olemassa olevia variaatioita voidaan päivittää.

Tuoterajaus on toteutettu KoneFuturin tuotekortin takaa löytyvällä valinnalla, joka kertoo integraatiolle, siirretäänkö tuote verkkokauppaan vai ei. 

Tilausten ja toimitustapojen siirto 

Tilaukset siirretään KoneFuturiin onnistuneen maksun jälkeen. Aloituskeskustelussa määritetään myyjänumero, mahdollinen toimituksen tuotekoodi ja toimituksen toimittajanumero. Toimitustavat ja niiden siirto käydään läpi aloituskeskustelussa. 

Integraatio tukee kirjautuneena ja ei-kirjautuneena tilaamista.

Asennus ja hinta

Asennuksen sisältö

  • Aloituskeskustelu, jossa käydään läpi integraation rakenne ja mahdolliset asiakkaan lisätarpeet kustomointia varten (2 tuntia)
  • Asennustyö ja testaus (alkaen 2 työpäivää)
  • Asiakkaan toimesta tapahtuva integraation testaus
  • Käyttöönotto

Hinta

  • Perustamiskustannus 900 €
  • Ylläpitomaksu 195 € / kk
  • Hinnat alv 0 %, irtisanomisaika 3 kk

Kiinnostuitko? Ota yhteys myyntiimme

Täytä oheinen lomake – olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Tavoitat meidät arkisin klo 9:00–15:00 myös puhelimitse numerosta 020 741 7671.

Kiitos yhteydenotosta! Otamme sinuun yhteyttä madollisimman pian.
Hups! Jotain meni vikaan.