Google Shopping Ads beta asiantuntijapalvelu

Yhdistä verkko­kauppasi tuote­valikoima Googlen Kauppias­keskukseen ja markkinoi tuotteitasi tuotetietoon pohjautuvien Shopping-mainosten avulla Googlen palveluissa ja mainosverkostoissa – suoraan verkkokauppasi hallinnasta.

Tavoita ostovalmiita asiakkaita oikeaan aikaan

Google Shopping ‑mainoksilla tavoitat asiakkaita, jotka aktiivisesti etsivät tuotteitasi Googlen palveluista. Mainoksissa näytetään tuotetietoja, mikä helpottaa potentiaalisten asiakkaiden ostopäätöstä.

Tuotetiedot automaattisesti ajan tasalla

Googlen hyväksymä MyCashflow Google Shopping integraatio huolehtii, että kauppasi tuotetiedot ovat ajan tasalla ja että tietojen muutokset päivittyvät aina Google Shopping-mainoksiisi saakka.

Hallinnoi suoraan verkkokauppasi hallinnasta 

Natiivin integraation ansiosta voit luoda ja muokata Google Shopping ‑kampanjoita suoraan MyCashflow-verkkokauppasi hallinnassa. Lisäksi saat tietoa mainostesi tehokkuudesta verkkokauppasi hallintaan.

 

Google Shopping-mainosten avulla ostajat löytävät tuotteesi Googlesta helposti ja nopeasti

Google Shopping puhelimella

Googlen Shopping-mainokset muodostetaan verkkokaupan tuotetiedon perusteella automaattisesti. Google Shopping on Suomessa beta-testausvaiheessa kesästä 2019 alkaen.

Hanki osuvampia liidejä

Google Shopping mainonnan avulla voit parantaa mainonnan tuottamien liidien laatua, sillä mainoksiin lisätään ostopäätöstä helpottavia tuotetietoja, jolloin asiakkaat tekevät ostopäätöksen kaupassasi todennäköisemmin.

Laajenna mainostesi näkyvyyttä

Käyttäjän haussa voi näkyä useita Shopping-mainoksia. Lisäksi Shopping-mainos ja tekstimainos voivat näkyä yhtä aikaa, jos ne ovat hakutermiin osuvia. Mainonnan tavoittavuus yksittäisessä haussa voi näin ollen kaksinkertaistua.

Seuraa ja optimoi tehokkaiden raporttien avulla

Mainonnan raporteista näet tuotteidesi tehokkuuden haluamallasi tarkkuudella. Voit esimerkiksi katsoa, kuinka monta klikkausta tietyn merkkiset korkokengät ovat saaneet. Natiivin palveluintegraation ansiosta näet raportit suoraan MyCashflow-verkkokauppasi hallinnassa.

Kuvankaappaus Google-haun Shopping-välilehdestä. Shopping-mainokset näkyvät myös tavallisen ja kuvahaun tulosten yhteydessä.

 
 

Google Smart Shopping – helppo, tehokas ja kattava kampanjamuoto

Smart Shopping -kampanja on uusi helppo ja tehokas mainosmuoto, jonka avulla yhdistät Shopping-mainokset ja uudelleenmarkkinoinnin, ja tavoitat ostajia Googlen haussa, YouTubessa, Gmailissa ja mainosverkostoissa. Mainontaa optimoi tekoäly, joka pyrkii maksimoimaan konversioiden arvot valitsemasi budjetin ja valinnaisen tuottotavoitteen mukaisesti.

Saavuta tuottotavoitteesi

Hinta­tarjoukset optimoidaan auto­maatti­sesti maksi­moimaan konver­sioiden arvoa, tarkoittaen että mainonta tuottaa mahdollisimman paljon myyntiä määrittelemällesi budjetille.

Automaattisesti optimoitu

Google Smart Shopping -kampanjaa ohjaa tekoäly, joka optimoi hintatarjoukset automaattisesti oikeille käyttäjille ja hyödyntää tuotetietoja ja mainosten aiempaa tehokkuutta.

Laajempi tavoittavuus

Google Smart Shopping-kampanjoilla saat tuotteesi näkyville kaikissa Googlen palveluissa (haku, mainosverkosto, YouTube ja Gmail) käyttäjien etsiessä tuotteitasi ja selatessaan sisältöjä.

Luo ja hallinnoi Shopping-kampanjoita verkkokauppasi hallinnassa tulossa

MyCashflow'n natiivin Google Shopping -integraation ansiosta hallitset Shopping-kampanjoitasi suoraan MyCashflow'n hallintapaneelista. Näet hallinnassa myös Shopping-kampanjoiden tehokkuusraportit, jotta voit seurata kampanjoiden tuottoa ja kuluja. Integraatiota kehitetään yhdessä Googlen kanssa.

Voit luoda uusia Shopping-kampanjoita suoraan verkkokauppasi hallinnasta valitsemalla kampanjalle nimen, päiväbudjetin sekä kohdemaan. Kampanjasta riippuen voit sisällyttää siihen haluamasi tuotteet ja määritellä kampanja-ajan, jonka kampanja on aktiivisena.

Integraatio huolehtii, että kampanja-aikanakin tekemäsi tuotetietojen muutokset päivittyvät mainoksiisi asti.

Google Shopping – MyCashflow – Raportit

Kampanjaraporteista voit seurata helposti Shopping-mainonnan tehokkuutta ja tuottoa kampajoittain ja tuotteittain. 

Esitetyt kuvat ovat kuvituskäyttöön tarkoitettuja mallikuvia tulevasta ominaisuudesta. Lopullinen julkaistava toteutus voi poiketa esitetyistä kuvituksista.