MyCashflow blogi

Ajankohtaista asiaa verkkokaupankäynnistä ja asian ympäriltä.

Älä missaa Black Fridayta!

Black Fridaysta on muutamassa vuodessa muodostunut yksi Suomen suurimmista ostospäivistä. Parhaimmillaan kaupat tekevät Black Fridayn aikana myyntiä saman verran kuin koko syksynä, ja jotkut jopa tuplaavat syksyn myynnit. Mutta jotta kauppa käy Black Fridayna, siihen on valmistauduttava nyt! Lue tästä artikkelista, miten saat kaiken irti Black Fridaysta.

Lue lisää ›

Näin onnistut sähköpostimarkkinoinnissa (osa 1/2)

Sähköpostimarkkinoinnilla on muihin kanaviin verrattuna paljon korkeampi tuottoprosentti, mainonnan tekemisen kustannukset ovat kohtuulliset ja kanava mahdollistaa liidien hoivauksen kohti asiakkuutta – ja tämän takia sinunkin verkkokauppiaana kannattaa ottaa sähköpostimarkkinointi haltuun. Lue kaksiosaisen blogimme ensimmäisestä osasta sähköpostimarkkinoinnin hyvistä käytänteistä.

Lue lisää ›

Verkkokaupan markkinointi vaatii tehoa ja luovuutta – poimi vinkit talteen!

Tuntuuko sinusta joskus, että vaikka teet paljon verkkokauppasi myynnin edistämiseksi, toimenpiteidesi tulokset jäävät vähäisiksi? Vai onko myynti tyydyttävällä tasolla, mutta sinusta tuntuu, ettet jaksa panostaa toimintaan yhtä paljon koko vuoden ympäri? Molemmissa tapauksissa sinun kannattaa tutustua Max Deutschiin ja hänen menestystarinaansa.

Lue lisää ›

6 vinkkiä onnistuneeseen joulusesonkiin

Verkkokaupan vuoden vilkkain sesonki on käsillä. Sesongin onnistumisen kannalta olennaista on valmistautua tuleviin myyntipäiviin, suunnitella kampanjat ja seurata myynnin kehittymistä. Tässä artikkelissa esittelemme parhaat vinkit, joilla saat joulusesongista kaiken irti.

Lue lisää ›

12 tapaa hyödyntää A/B-testaamista verkkokaupassa

A/B-testaaminen on yleisesti käytetty menetelmä, jossa yhdestä sivustosta näytetään erilaisia versioita eri kävijöille ja tarkkaillaan kävijöiden reaktioita erilaisiin muutoksiin sivustolla. Tässä artikkelissa käydään läpi A/B-testaamista verkkokauppasivustoilla sekä MyCashflow-alustalla.

Lue lisää ›

Tunnetko verkkokävijäsi?

Fonectan analytiikkajohtaja Tero Kallionen kertoo vierasblogissa esimerkin avulla, millaista tietoa Fonectan uusi Audience Insights -palvelu tuottaa verkkosivuston kävijöistä, ja kuinka sen tuottama data auttaa markkinointipäätöksissä.

Lue lisää ›