MyCashflow blogi

Ajankohtaista asiaa verkkokaupankäynnistä ja asian ympäriltä.

Näin kirjoitat verkkokaupalle hyvän UKK:n

Usein kysyttyjen kysymyksien avulla voit keventää verkkokaupan asiakaspalvelun taakkaa, mutta hyvä UKK voi auttaa myös hakukonenäkyvyydessä ja myynninedistämisessä. Tässä artikkelissa käymme läpi UKK:n laatimiseen liittyviä seikkoja.

Lue lisää ›

Kauppiaalle fyysisen tuotteen toimitus on itsestäänselvä ja pakollinen kulu. Asiakas näkee eritellyt toimituskulut kuitenkin ylimääräisenä lisäkuluna. Asiakkaalle tarjottavan ilmaisen toimituksen voi toteuttaa kannattavasti, sillä ilmaista toimitusta voidaan käyttää rahtivapausrajan avulla myös lisämyyntiin ja keskiostoksen kasvattamiseen.

Kannattaako ilmainen toimitus?

Kauppiaalle fyysisen tuotteen toimitus on itsestäänselvä ja pakollinen kulu. Asiakas näkee eritellyt toimituskulut kuitenkin ylimääräisenä lisäkuluna. Asiakkaalle tarjottavan ilmaisen toimituksen voi toteuttaa kannattavasti, sillä ilmaista toimitusta voidaan käyttää rahtivapausrajan avulla myös lisämyyntiin ja keskiostoksen kasvattamiseen.

Lue lisää ›

Tuotteiden saatavuustiedot esiin

Missä muodossa verkkokaupassa myytävien tuotteiden saatavuustiedot kannattaa näyttää kävijöille? Kannattaako tarkka varastosaldo näyttää? Lisääkö rajallinen saatavuus tuotteen myyntiä? Tässä artikkelissa pohditaan saatavuustietojen ja varastosaldojen esittämisen merkitystä.

Lue lisää ›

Vinkkejä keskiostoksen kasvattamiseen

Verkkokaupan keskiostoksen kasvattamiseen pätevät samat myymälästä tutut lisämyynnin keinot. Nettikaupassa on kuitenkin käytettävissä valtavasti käyttäjätietoa, jota voidaan hyödyntää kustannustehokkaasti esimerkiksi tilauksen keskimääräisen arvon kasvattamisessa.

Lue lisää ›