Kurkistus tulevaisuuteen

Viime viikolla saimme testivaiheeseen ensimmäisen isomman kehitysprojektin (bugikorjauksia ja parannuksia on julkaistu lähes viikoittain). Loppu viikosta julkaistu, täysin uudistettu Cybershop, pitää sisällään pari kieliversioa ja yhteisölaajennuksen. Useat kieliversiot Tuki monikielisyydelle ei juuri esittelyä kaipaa. MyCashflow’ssa homma toimii niin, että tuotekuvausten yläpuolelle tulee välilehti jokaisesta aktivoidusta kielestä. Lisäksi ulkoasu/teema ja infosivut tehdään (kopioidaan) kieliversiokohtaisesti. Yhteisölaajennus Toinen…

Viime viikolla saimme testivaiheeseen ensimmäisen isomman kehitysprojektin (bugikorjauksia ja parannuksia on julkaistu lähes viikoittain). Loppu viikosta julkaistu, täysin uudistettu Cybershop, pitää sisällään pari kieliversioa ja yhteisölaajennuksen.

Useat kieliversiot

Tuki monikielisyydelle ei juuri esittelyä kaipaa. MyCashflow’ssa homma toimii niin, että tuotekuvausten yläpuolelle tulee välilehti jokaisesta aktivoidusta kielestä. Lisäksi ulkoasu/teema ja infosivut tehdään (kopioidaan) kieliversiokohtaisesti.

Kielitabit

Yhteisölaajennus

Toinen Cybershopin myötä julkiseen testiin lähtenyt ominaisuus on yhteisöllisyys. Käyttäjät voivat luoda oman profiilin, kommentoida ja lähettää kuvia tuotteista. Olemme huomanneet, että kun verkkokauppaan syntyy yhteisöllisyys – asiakkaat alkavat tuottaa sisältöä ja ovat vuorovaikutuksessa toisiinsa – sen brändi alkaa elää omaa tarinaansa ja asiakkaista tulee uskollisempia.

Yhteisöllisyys ei ole missään nimessä ominaisuus vaan se syntyy omaehtoisesti – jos ylipäänsä syntyy. Haluamme kuitenkin tarjota tämän mahdollisuuden asiakkaillemme – ominaisuuden muodossa.

Milloin?

Julkaisemme uudet ominaisuudet, kun olemme niihin tarpeeksi tyytyväisiä. Toimimme niin myös MyCashflow’n julkaisun kanssa ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä lopputulokseen. Emme näe syytä hätäillä tälläkään kertaa.

Kiitos kärsivällisyydestä jo etukäteen.